Konrad Skórczyński został Dyrektorem Obsługi Klientów

Konrad Skórczyński został Dyrektorem Obsługi Klientów

Opublikowany

Konrad Skórczyński, do tej pory starszy kierownik Centrum Wsparcia Technicznego, od kwietnia pełni obowiązki Dyrektora Obsługi Klientów. To wyraz dbałości UPC Polska o budowanie jak najlepszych relacji z klientami i zapewnienie im obsługi najwyższej jakości.

Konrad Skórczyński odpowiedzialny jest za tworzenie i wdrażanie strategii obsługi klientów w UPC Polska. Do jego głównych obowiązków należy rozpoznawanie potrzeb klientów, kreowanie i wdrażanie rozwiązań odpowiadających na te potrzeby, a także ścisła współpraca ze wszystkimi działami w firmie, w celu optymalizacji obsługi klientów. Do jego zadań należy też tworzenie koncepcji rozwiązań technologicznych i organizacyjnych mających na celu budowanie dobrych relacji z klientami we wszystkich kanałach kontaktu.
Konrad Skórczyński pracuje w UPC od 2000 roku, a od 2004 roku zajmował stanowiska kierownicze. Ostatnio zarządzał Działem Wsparcia Technicznego, który odpowiada za kompleksową obsługę techniczną klientów oraz wsparcie dla techników. Reprezentował pion obsługi klienta w kluczowych projektach spółki. Jest absolwentem korporacyjnego programu Fast Forward, którego celem jest rozwój umiejętności strategicznych wśród wybranych menedżerów grupy Liberty Global.
Konrad Skórczyński pracuje w zespole Jakuba Kłoczewiaka, który odpowiada za obszar obsługi klientów w Polsce oraz – jako VP Customer Care and Customer Experience – odpowiada w Liberty Global za przygotowanie i wdrożenie strategii dla tego obszaru w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Konrad_Skorczynski.jpg

Kopiuj tekst

Udostępnij

Zalety internetu UPC. Zobacz film z Janem Morcinkiem, ekspertem UPC

UPC przy współpracy z ESL.TV, największą internetową telewizją, poświęconą e-sportowi przygotowało wyjątkowy materiał, w którym Jan Morcinek, ekspert UPC opowiada o zaletach Internetu UPC oraz konfiguracji routera dla graczy. Wywiad z ekspertem UPC to kolejny etap wsparcia rodzimego e-sportu przez UPC Polska.