Konrad Skórczyński został Dyrektorem Obsługi Klientów

Konrad Skórczyński został Dyrektorem Obsługi Klientów

Opublikowany

Konrad Skórczyński, do tej pory starszy kierownik Centrum Wsparcia Technicznego, od kwietnia pełni obowiązki Dyrektora Obsługi Klientów. To wyraz dbałości UPC Polska o budowanie jak najlepszych relacji z klientami i zapewnienie im obsługi najwyższej jakości.

Konrad Skórczyński odpowiedzialny jest za tworzenie i wdrażanie strategii obsługi klientów w UPC Polska. Do jego głównych obowiązków należy rozpoznawanie potrzeb klientów, kreowanie i wdrażanie rozwiązań odpowiadających na te potrzeby, a także ścisła współpraca ze wszystkimi działami w firmie, w celu optymalizacji obsługi klientów. Do jego zadań należy też tworzenie koncepcji rozwiązań technologicznych i organizacyjnych mających na celu budowanie dobrych relacji z klientami we wszystkich kanałach kontaktu.
Konrad Skórczyński pracuje w UPC od 2000 roku, a od 2004 roku zajmował stanowiska kierownicze. Ostatnio zarządzał Działem Wsparcia Technicznego, który odpowiada za kompleksową obsługę techniczną klientów oraz wsparcie dla techników. Reprezentował pion obsługi klienta w kluczowych projektach spółki. Jest absolwentem korporacyjnego programu Fast Forward, którego celem jest rozwój umiejętności strategicznych wśród wybranych menedżerów grupy Liberty Global.
Konrad Skórczyński pracuje w zespole Jakuba Kłoczewiaka, który odpowiada za obszar obsługi klientów w Polsce oraz – jako VP Customer Care and Customer Experience – odpowiada w Liberty Global za przygotowanie i wdrożenie strategii dla tego obszaru w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Konrad_Skorczynski.jpg

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.