UPC Polska partnerem konkursu SUNDANCE CHANNEL
UPC Polska partnerem konkursu SUNDANCE CHANNEL

UPC Polska partnerem konkursu SUNDANCE CHANNEL

Opublikowany

Sundance Channel, kanał telewizyjny dostępny w ofercie UPC, ogłosił konkurs skierowany do twórców filmów krótkometrażowych. Jest to pierwszy tego typu konkurs w Polsce. Film, który zdobędzie Nagrodę Główną Jury, zostanie wyemitowany na Sundance Channel pod koniec tego roku i pokazany na specjalnym wydarzeniu w Londynie, które zostanie zorganizowane przez Instytut Sundance w czerwcu.

Filmy do udziału w konkursie można zgłaszać od 30 marca do 20 kwietnia www.sundancechannel.pl/scshorts. Każdy film musi zostać zgłoszony przez producenta lub reżysera filmu zameldowanego na stałe w Polsce. Filmy nie powinny być dłuższe niż 10 minut i muszą zostać dostarczone w wersji z angielskimi napisami, jeśli angielski nie jest oryginalnym językiem filmu. Zgłoszenia muszą spełniać oficjalne warunki i techniczne wymogi Sundance Channel, z którymi można się zapoznać na stronie kanału. Na stronie Sundance Channel można również obejrzeć wideo zawierające wskazówki i szczegóły techniczne dotyczące konkursu. Kolejne informacje na temat konkursu będą publikowane na Twitterze z hashtagiem #SCShorts.
Sundance-Channel-Shorts-logo.jpg
W pierwszym Konkursie filmów krótkometrażowych Sundance Channel zostaną przyznane dwie nagrody. Nagroda Główna Jury zostanie przyznana w oparciu o takie kryteria jak kreatywność, wartość rozrywkowa, oryginalny sposób opowiadania czy produkcja. W jury zasiądą takie osoby jak Harold Gronenthal z Sundance Channel, Mike Plante z Instytutu Sundance, Jason Sondhi z Vimeo oraz krytyk filmowy, Artur Zaborski. Zdobywca Nagrody Głównej otrzyma bilety dla dwóch osób na wydarzenie specjalne, które zostanie zorganizowane w czerwcu przez Instytut Sundance w Londynie, gdzie zostanie pokazany jego film. Zwycięski film zostanie również wyemitowany na Sundance Channel pod koniec tego roku. Ponadto fani kina niezależnego będą mogli głosować na swój ulubiony film za pośrednictwem Internetu. Filmowi, na który widzowie oddadzą najwięcej głosów, zostanie przyznana Nagroda Publiczności Vimeo. Laureat nagrody publiczności otrzyma nowoczesną kamerę cyfrową i 12-miesięczne członkostwo w programie Vimeo Pro. Na filmy będzie można głosować od 27 kwietnia do 8 maja br. na stronie www.sundancechannel.pl/scshorts. Zdobywcę Nagrody Głównej Jury Sundance Channel i zdobywcę Nagrody Publiczności Vimeo poznamy w maju.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.