Finał konkursu w Pałacu Prezydenckim
Finał konkursu w Pałacu Prezydenckim

Finał konkursu w Pałacu Prezydenckim

Opublikowany

W miniony piątek w Pałacu Prezydenckim w Warszawie odbyła się uroczystość, podczas której Ramiro Lafarga, prezes UPC Polska oraz przewodniczący kapituły, dr hab Mirosław Filiciak, prof. SWPS, wręczyli nagrody III edycji konkursu „Dojrz@łość w sieci. Dobre praktyki”.

Zapraszam do obejrzenia fotorelacji z tego wydarzenia:
IMG_0283.jpgIMG_0127.jpgIMG_0353.jpgIMG_0161.jpgIMG_0213.jpgIMG_0364.jpgIMG_0157.jpgIMG_0138.jpgIMG_0598.jpgIMG_0319.jpg
W tegorocznej edycji konkursu Koalicja szczególnie skupiła się na odnalezieniu najlepszych i najbardziej inspirujących przykładów projektów, w które zaangażowane są młodsze pokolenia.
Tegoroczni laureaci konkursu to:
  • Stowarzyszenie Cotopaxi, które nagrodzono za projekt „Późne debiuty” (I miejsce),
  • Ochotnicza Straż Pożarna w Bobrownikach za działanie „Bobrowniki wczoraj i dziś” (II miejsce) oraz
  • Zespół Szkół Techniczno-Usługowych w Trzebini za szkolenia w ramach „e-Senior w ZST-u” (III miejsce).
  • Nagrodę internautów zdobył projekt „Późne debiuty”.
Wyróżnienia przyznano trzem instytucjom:
Firmie PRO-MED z Gdańska za innowacyjność i międzynarodowy wymiar działań w ramach projektu „Gry miejskie/City games”.
Fundacja Zaczyn realizująca projekt „Zdaniem Seniora” otrzymała Wyróżnienie Lidera Cyfryzacji za wyjątkową wrażliwość na indywidualne potrzeby seniorów oraz ich społeczną aktywizację.
Biblioteka Galeria Książki z Oświęcimia otrzymała wyróżnienie za różnorodnośćpodjętych działań edukacyjnych, od podstawowych po związanych z programowaniem komputerów w ramach działania „Infogeneracja”.
Celem projektu jest promocja inicjatyw rozwijających umiejętności cyfrowe i zachęcających do korzystania z nowych technologii osoby powyżej 50. roku życia. W tym roku szczególna uwagę zwracaliśmy na projekty o międzypokoleniowym charakterze. Honorowym Patronem konkursu, po raz kolejny, jest Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej Bronisław Komorowski.
Najciekawsze przykłady zgłoszonych do konkursu praktyk będą promowane przez Koalicję i Szerokie Porozumienie, zostaną opisane w publikacji a także będą pokazywane w ramach mobilnej wystawy. Premiera tej wystawy odbyła się 20 marca 2015 roku podczas uroczystości wręczenia nagród laureatom konkursu w Pałacu Prezydenckim.
Szczegółowe informacje na temat konkursu znajdują się na: www.dojrzaloscwsieci.pl

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.