Mission: Impossible – przed premierą piątej części zajrzyjcie do UPC NA ŻĄDANIE
Mission: Impossible – przed premierą piątej części zajrzyjcie do UPC NA ŻĄDANIE

Mission: Impossible – przed premierą piątej części zajrzyjcie do UPC NA ŻĄDANIE

Opublikowany

W przeciwieństwie do wszystkiego, co robi Ethan Hunt, ta misja leży w zasięgu możliwości: wystarczy wejść na UPC NA ŻĄDANIE, by przed premierą „Mission: Impossible. Rogue Nation” obejrzeć poprzednie przygody Hunta.

Premiera filmu jest zaplanowana na 31 lipca. Początkowo miał to być grudzień tego roku, ale po zapowiedziach J.J. Abramsa (zresztą producenta najnowszej „Mission: Impossible” i reżysera trzeciej części), że w grudniu pokaże w kinach „Gwiezdne Wojny. Przebudzenie Mocy”, datę premiery trzeba było przyspieszyć.
Ku radości wszystkich, którzy uwielbiają tę serię z Tomem Crusem. „Mission: Impossible. Rogue Nation” to swoista kontynuacja czwartej części, bo u boku Hunta pojawi się ta sama ekipa: znów na ekranie zobaczymy więc Jeremy’ego Rennera czy Simona Pegga, ale także Aleka Baldwina. Fabułę poznamy wkrótce, wiadomo już jednak, że tym razem Hunt i jego zespół zmierzą się z Syndykatem – potężną organizacją płatnych zabójców, których celem staje się IMF – Impossible Mission Force, czyli organizacja, dla której pracuje Ethan Hunt. Trailer filmu, który pokazano wczoraj nie pozostawia wątpliwości, że i tym razem misja zapierać będzie dech w piersiach.
Nie mogę się doczekać, a że dobrej akcji nigdy dość, warto w ramach przypomnienia zajrzeć do UPC NA ŻADANIE i obejrzeć inne przygody Hunta – a zatem walkę z organizacją bioterorystów, którzy weszli w posiadanie śmiercionośnego wirusa – chimery, szalone i pełne niebezpieczeństw poszukiwanie „Króliczej Łapki” czy pościg za nieuchwytną zabójczynią Sabine Moreau, wymagający m.in. wspinaczki po Burdż Chalifa w Dubaju.
Przy okazji – w rolę Moreau wciliła się mało wtedy znana Léa Seydoux, która zachwyciła widownię i krytyków późniejszą rolą w rewelacyjnym „Życiu Adeli” Abdellatifa Kechiche’a, a wkrótce zobaczymy ją w kolejnej odsłonie przygód Jamesa Bonda „Spectre”. A jeśli o wybitnych aktorach mowa – w trzeciej części „M:I” zagrał niezapomniany Philip Seymour Hoffman i także dla tej roli warto przypomnieć sobie film.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.