UPC Polska o trendach w kreowaniu wizerunku w sieci – premiera kampanii #ThinkSocial

UPC Polska o trendach w kreowaniu wizerunku w sieci – premiera kampanii #ThinkSocial

Opublikowany

Warszawa, 18 marca 2015: UPC Polska, lider innowacyjnych usług cyfrowych, zaprezentowało dziś publikację „#ThinkSocial, czyli raport o trendach i wizerunku w sieci”. Jej celem jest zainicjowanie dyskusji na temat znaczenia kreowania swojego wizerunku w Internecie – zarówno w kontekście prywatnym, jaki i biznesowym. Ważnym aspektem publikacji jest edukacja internautów i szerzenie wiedzy na temat roli zarządzania prywatnością i personal brandingu.

THINKSOCIAL_Okładka.jpg
Punktem wyjściowym dla wydawnictwa #ThinkSocial były wyniki badania opinii „Prywatność i wizerunek w Internecie”[1]. Wynika z nich m.in., że aż połowa Polaków ocenia umieszczanie treści dotyczących ich kariery zawodowej na portalach społecznościowych za mało istotne. Równocześnie 57% z nas twierdzi, że dba o swój image w sieci. Prywatność i wizerunek zostały tu wpisane w szerszy kontekst świadomego kreowania marki osobistej w sieci oraz umiejętności wykorzystania potencjału komunikacyjnego, jaki daje Internet.
Publikacja, której premiera odbyła się dziś, została wzbogacona o zapis rozmów z cenionymi osobowościami polskiej blogosfery i biznesu. W projekcie udział wzięli m.in.: Natalia Hatalska - trendwatcher, bloger i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, Konrad Jerin – redaktor naczelny i wydawca portalu oraz kwartalnika o trendach F5, Bartłomiej Gola – założyciel i partner zarządzający SpeedUp Group, Artur Kurasiński– bloger, przedsiębiorca, założyciel Fokus Smarter Analytics, Joanna Malinowska-Parzydło – założycielka i CVO w Personal Brand Institute, autorka bloga jestesmarka.pl, Grzegorz Marczak – właściciel i redaktor naczelny Antyweb, a także Paweł Tkaczyk – twórca agencji reklamowej Midea, autor bloga o budowaniu silnej marki i nowoczesnym marketingu.

Jako firma działająca w branży nowych technologii chcemy promować dobre praktyki w zarządzaniu prywatnością i wizerunkiem w sieci. W Internecie wszyscy jesteśmy osobami publicznymi, a świadome i spójne zarządzanie wizerunkiem prywatnym i biznesowym to zyskowna inwestycja w przyszłość.

- mówi Patrycja Gołos, Dyrektor ds. korporacyjnych i polityki publicznej w UPC Polska.

Działania wokół premiery raportu poprzedziła publikacja teasera nowej kampanii UPC Polska „#Think Social”, z udziałem aktywnych komentatorów social mediów: Artura Kurasińskiego i Michała Sadowskiego.
 Zdaniem Artura Kurasińskiego „Internet nie jest już tylko elementem technologii –  to zupełnie realna rzeczywistość, złożona z interakcji i emocji, które przekazujemy sobie tak samo jak w pracy, czy w relacjach prywatnych.” Michał Sadowski podkreśla w swoim filmie rolę kreatywności w podejmowaniu codziennych wyborów wizerunkowych. Spoty z udziałem Kurasińskiego i Sadowskiego są dostępne na kanale UPC Polska na Youtube:
Artur Kurasiński
Michał Sadowski
Raport #Think Social można pobrać pod adresem newsroom.upc.pl/thinksocial oraz na fanpage’u UPC Polska.
[1] Badanie przeprowadzono w IV kwartale 2014, próba = 350, wiek 18-40, Agencja badawcza Brainlab na zlecenie UPC Polska

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec czwartego kwartału 2014 r. z usług UPC Polska korzystało 1 437 400 abonentów, w tym 918 800 z telewizji cyfrowej, 282 600 z telewizji analogowej, 997 200 z szerokopasmowego internetu i 556 400 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,7 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl

Liberty Global jest największym międzynarodowym operatorem telewizji kablowej, obecnym w 14 krajach. Liberty Global łączy ludzi z cyfrowym światem, umożliwiając im odkrywanie jego nieograniczonych możliwości. Usługi Libery Global, wyznaczająca rynkowe trendy, są świadczone dzięki sieciom nowej generacji oraz innowacyjnym platformom technologicznym, które, wraz z klientami Ziggo N.V. łączą 27 mln klientów, korzystających z 56 mln usług: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii (dane na 31 grudnia 2014 r.). Dodatkowo, na koniec 2014 roku Liberty Global obsługiwało 5 milionów klientów usług mobilnych w dziewięciu krajach.

Marki konsumenckie, należące do Liberty Global to Virgin Media, UPC, Ziggo, Unitymedia, Kabel BW, Telenet i VTR. Działalność operacyjna obejmuje również Liberty Global Business Services oraz fundusz inwestycyjny Liberty Global Ventures.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.