#ThinkSocial – Michał Sadowski: Kreowanie wizerunku to zaskakiwanie odbiorcy
#ThinkSocial – Michał Sadowski: Kreowanie wizerunku to zaskakiwanie odbiorcy

#ThinkSocial – Michał Sadowski: Kreowanie wizerunku to zaskakiwanie odbiorcy

Opublikowany

Zdaniem Michała Sadowskiego* „Kreowanie wizerunku w sieci poprzez kreatywność to umiejętność zwracania na siebie uwagi, zaskakiwanie odbiorcy naszym przekazem marketingowym.”

A jakie są trendy w kreowaniu wizerunku? Jak skutecznie zarządzać swoim wizerunkiem i obecnością w sieci?
 Już wkrótce w kampanii UPC Polska ‘Think Social’.

Kopiuj tekst

Udostępnij

#THINKSOCIAL – Michał Sadowski [wywiad]

Zdaniem Michała Sadowskiego* „Kreowanie wizerunku w sieci poprzez kreatywność to umiejętność zwracania na siebie uwagi, zaskakiwanie odbiorcy naszym przekazem marketingowym.”