Nowa oferta i odsłona kampanii UPC
Nowa oferta i odsłona kampanii UPC

Nowa oferta i odsłona kampanii UPC

Opublikowany

Telewizja i Internet za połowę ceny przez pierwsze trzy miesiące – nowa oferta UPC Polska w kampanii TV.

Nowa kampania wystartowała w poniedziałek, promuje ją oczywiście Megarodzinka z Ewą Kasprzyk i Sylwią Gliwą w głównych rolach. Spot prezentuje bogactwo biblioteki My Prime Filmy i Seriale od UPC – usługi, w której każdy znajdzie coś dla siebie. My Prime to ponad 1000 cenionych i nagradzanych światowych seriali i filmowych hitów, a dzięki aplikacji Horizon Go, zasoby biblioteki My Prime są dostępne także na urządzenia mobilnych w domu i poza domem. Nowa kampania promuje najnowszą ofertę UPC – pakiet telewizji i Internetu przez trzy miesiące za 50 proc. ceny. Kampanii telewizyjnej towarzyszą działania BTL oraz online.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Kolejne salony i punkty sprzedaży UPC: w Katowicach, Krakowie, Czeladzi, Bydgoszczy i Szczecinie

Jest ich 44 – punkty i salony sprzedaży UPC Polska rosną jak grzyby po deszczu. Wszystko po to, by być jeszcze bliżej klientów.