Kolejne salony i punkty sprzedaży UPC: w Katowicach, Krakowie, Czeladzi, Bydgoszczy i Szczecinie
Kolejne salony i punkty sprzedaży UPC: w Katowicach, Krakowie, Czeladzi, Bydgoszczy i Szczecinie

Kolejne salony i punkty sprzedaży UPC: w Katowicach, Krakowie, Czeladzi, Bydgoszczy i Szczecinie

Opublikowany

Jest ich 44 – punkty i salony sprzedaży UPC Polska rosną jak grzyby po deszczu. Wszystko po to, by być jeszcze bliżej klientów.

UPC uruchomiła w tym roku już 3 nowe salony – w Katowicach, przy ul. Młyńskiej 23, naprzeciwko Dworca PKP oraz Galerii Katowice, w Centrum Handlowym M1 w Czeladzi oraz  przeniosła salon w Szczecinie do nowej lokalizacji w centrum miasta przy ul. Kardynała Wyszyńskiego 1 (Brama Portowa I). Ale to nie wszystko: rozpoczęły działalność  także cztery nowe wyspy: w warszawskich CH Promenada i CH Wola Park oraz krakowskim CH Zakopianka i bydgoskim Focus Mall. To przykład stałego zwiększenia dotychczasowej sieci sprzedaży i uzupełnienia jej o salony znajdujące się jeszcze bliżej klienta, dostępne w galeriach handlowych i otwarte także w weekendy.
Posłuchajcie, co o nowej sieci sprzedaży mówi Tomasz Dakowski, dyrektor sprzedaży UPC Polska:
Salony i punkty sprzedaży to doskonałe rozwiązanie dla osób, które osobiście mogą zaczerpnąć informacji od ekspertów i wypytać konsultanta o szczegóły  wybranej oferty, podpisać umowę i kupić usługi UPC.
Salon w Szczecinie, przy ul. Kardynała Wyszyńskiego 1 (Brama Portowa I)

Salon w Szczecinie, przy ul. Kardynała Wyszyńskiego 1 (Brama Portowa I)

Punk sprzedaży w krakowskim CH Zakopianka

Punk sprzedaży w krakowskim CH Zakopianka

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.