UPC Biznes wprowadza biznesowe sieci Wi-Fi
UPC Biznes wprowadza biznesowe sieci Wi-Fi

UPC Biznes wprowadza biznesowe sieci Wi-Fi

Opublikowany

UPC Biznes realizuje strategię rozwoju usług dla firm

Warszawa, 25. lutego br.: UPC Biznes, dostawca nowoczesnych i zaawansowanych usług dla firm, wprowadza nowe rozwiązania służące do budowy i zarządzania sieci firmowych i dostępu do Internetu z wykorzystaniem bezprzewodowej technologii (Wi-Fi HotSpot oraz W-LAN). Profesjonalne, bezpieczne i w pełni elastyczne usługi skierowane są do firm stawiających na bezprzewodową komunikację w firmie.
W ramach Biznes Wi-Fi możliwe jest wydzielenie dedykowanej, zabezpieczonej sieci dla pracowników firmy i odrębnej sieć dla gości. Usługa posiada także wbudowane narzędzia do zarządzania nią, np. określającą reguły autoryzacji użytkowników i ich terminali (laptopów, tabletów, smartfonów), możliwość blokowania niepożądanych stron, ustawiania przepływności dla użytkowników, generowania haseł i wiele innych funkcji, które pozwalają na użytkowanie sieci LAN w firmie i monitorowanie jej parametrów. Ponadto dostępne są narzędzia prezentujące statystyki aktywności użytkowników dla każdego zainstalowanego punktu dystrybucji Internetu.

Dostępna dotąd w UPC Biznes usługa Wi-Fi przeznaczona była głównie dla małych biur, w których jeden punkt dystrybucyjny wystarczał do zapewnienia bezprzewodowej komunikacji. Kolejnym etapem rozwoju usługi Wi-Fi jest wprowadzenie produktu dla większych firm oczekujących kompleksowej usługi bezprzewodowego dostępu do Internetu niezależnie od wielkości biura. Propozycja UPC Biznes pozwoli nie tylko zbudować w pełni funkcjonalną, zarządzaną i bezpieczną sieć Wi-Fi w firmie, ale także stanowić może dodatkowe narzędzie marketingowe wspierające chociażby sprzedaż usług, czy produktów danej firm

– powiedziała Agnieszka Zawistowska, Dyrektor UPC Biznes.

Usługa jest rozwiązaniem o architekturze „chmurowej”, z zarządzaniem wyniesionym do UPC Biznes. U klienta instalowane są tylko punkty dystrybucji Internetu i infrastruktura niezbędna do ich podłączenia. Dla firm oznacza to, między innymi, obniżone koszty wdrożenia rozwiązania. UPC Biznes dodatkowo oferuje nową usługę w modelu abonamentowym, czyli firma nie ponosi wydatku inwestycyjnego na zakup rozwiązania, a jedynie opłaty abonamentowe z tytułu korzystania z usługi Wi-Fi. To ważne z punktu widzenia firm, które nie dysponują środkami na inwestycje lub preferują płatności za usługi, które ujmą w swoich kosztach.
W ofercie UPC Biznes  dostępna jest również usługa zarządzania siecią Wi-Fi, dzięki czemu firmy zyskują profesjonalne wsparcie techniczne oraz szybkie reagowanie na wszelkiego rodzaje potrzeby zmian czy rekonfiguracji sieci, a gwarancją SLA zapewnia szybkie usuwanie awarii w przypadku pojawienia się ich u klienta.
Usługa realizowana jest na urządzeniach Wi-Fi firmy Cisco Meraki – lidera w zakresie rozwiązań Wi-Fi. UPC Biznes współpracuje z partnerską firmą ACO Solutions, która realizuje usługi rozpoznania, projektowania sieci Wi-Fi i ich  wykonania.

O UPC Biznes

UPC Biznes jest dostawcą nowoczesnych i zaawansowanych usług dostępu do Internetu, transmisji danych, telewizji cyfrowej i telefonu dla firm. Elastyczne podejście UPC Biznes do przedsiębiorców, wysoka jakość usług i dodatkowe innowacyjne rozwiązania decydują o dużej popularności usług operatora wśród klientów biznesowych. Atutami oferty UPC Biznes jest superszybki, stabilny szerokopasmowy Internet o prędkości do 300 Mb/s (i uploadzie 30 Mb/s), pakiety minut na połączenia stacjonarne, komórkowe i zagranicę (do 44 państw, w tym także USA, Chin i Tajlandii) oraz atrakcyjne pakiety telewizyjne, w tym dedykowane rozwiązania dla hoteli oraz usługi dodatkowe do prowadzenia biura takie jak Microsoft Office 365. UPC Biznes jest organizatorem programu dla małych firm z globalnymi ambicjami – THINK BIG.

Szczegóły promocji dostępne są na stronie www.biznes.upc.pl

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec czwartego kwartału 2014 r. z usług UPC Polska korzystało 1 437 400 abonentów, w tym 918 800 z telewizji cyfrowej, 282 600 z telewizji analogowej, 997 200 z szerokopasmowego internetu i 556 400 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,7 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl

Liberty Global jest największym międzynarodowym operatorem telewizji kablowej, obecnym w 14 krajach. Liberty Global łączy ludzi z cyfrowym światem, umożliwiając im odkrywanie jego nieograniczonych możliwości. Usługi Libery Global, wyznaczająca rynkowe trendy, są świadczone dzięki sieciom nowej generacji oraz innowacyjnym platformom technologicznym, które, wraz z klientami Ziggo N.V. łączą 27 mln klientów, korzystających z 56 mln usług: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii (dane na 31 grudnia 2014 r.). Dodatkowo, na koniec 2014 roku Liberty Global obsługiwało 5 milionów klientów usług mobilnych w dziewięciu krajach.

Marki konsumenckie, należące do Liberty Global to Virgin Media, UPC, Ziggo, Unitymedia, Kabel BW, Telenet i VTR. Działalność operacyjna obejmuje również Liberty Global Business Services oraz fundusz inwestycyjny Liberty Global Ventures.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
UPC Biznes startuje z nową ofertą dla firm z segmentu SoHo i odświeża markę

temu

UPC Biznes wprowadza nową identyfikację wizualną oraz kampanię pod hasłem „Otwórz się na sukces”. Pierwszym etapem nowej kampanii jest start oferty dedykowanej firmom sektora Small office/Home office. Znajdują się w niej cztery prędkości internetu, w tym dwie nowe – 200 Mb/s i 400 Mb/s wraz z wysokimi prędkościami wysyłania danych 20 i 40 MB/s, Premium WiFi, bogaty wybór kanałów telewizyjnych, Telefon bez limitu oraz Pakiety Bezpieczeństwa i gwarantowane poziomy świadczenia usług (SLA). Oferta podzielona została na trzy grupy: Start, Smart i Pro. Każda z nich odpowiada różnym potrzebom przedsiębiorców z segmentu SoHo.
UPC Biznes z kanałami Eleven Sports dla hoteli

temu

Eleven, Eleven Sports i Eleven Extra to kanały sportowe, które wzbogaciły ofertę  programową UPC Biznes dla hoteli. Pakiet kanałów ELEVEN SPORTS powstał głównie z myślą o hotelach, które pragną zapewnić swoim klientom i gościom dostęp do największych sportowych emocji.
‘Business Week’ od UPC – Nowa oferta bez zobowiązań dla przedsiębiorców

temu

W biznesowych pakietach UPC, klienci otrzymają dostęp do ultraszybkiego światłowodowego internetu o prędkości nawet 600 Mb/s, bez okresu zobowiązania
UPC Biznes zwiększa ochronę internetu dla średnich i dużych przedsiębiorstw wprowadzając usługę skutecznej ochrony przed atakami DDoS

temu

UPC Biznes wprowadziło całkowicie nową usługę, która zapewnia klientom skuteczną ochronę przed zagrożeniem związanym z rozproszonymi atakami typu Distributed Denial of Service (DDoS). Wspiera ona usługę symetrycznego dostępu do Internetu realizowanego w technologii światłowodowej.