Ruszyły zapisy do turnieju „CS:GO powered by UPC”.
Ruszyły zapisy do turnieju „CS:GO powered by UPC”.

Ruszyły zapisy do turnieju „CS:GO powered by UPC”.

Opublikowany

Od dziś wszyscy fani gry Counter-Strike mogą zapisać się na turniej „CS:GO powered by UPC”, czyli pierwszy turniej gamingowy organizowany przez UPC Polska przy współpracy z ligą ESL Polska.

Counter Strike: Global Offensive to jedna z najpopularniejszych gier ostatnich lat z gatunku first- person shooter. W turnieju „CS:GO powered by UPC” zawodnicy zmierzą się w formule 1on1. Zawody rozgrywane będą na mapach typu aim i składać się będą z czterech gier eliminacyjnych. Do finału serii awansuje po dwóch najlepszych zawodników. W ostatecznej rozgrywce walczyć będą oni o cenne nagrody: słuchawki SteelSeries H Wireless Headset, dysk SSD firmy Kingstone oraz plecak na laptopa DELL Alienware Vindicator. Zapisy do pierwszej tury eliminacji trwają do 28 lutego 2015 r. pod linkiem .
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w turnieju „CS:GO powered by UPC”:

Tury eliminacyjne:

  • CS:GO powered by UPC Polska #1 – 28 lutego 2015, 19:00
  • CS:GO powered by UPC Polska #2 – 07 marca 2015, 19:00
  • CS:GO powered by UPC Polska #3 – 17 marca 2015, 19:00
  • CS:GO powered by UPC Polska #4 – 24 marca 2015, 19:00

Wielki finał

  • CS:GO powered by UPC Polska – Wielki finał – 28 marca 2015, 19:00
Zobaczcie sami:

O zaangażowaniu UPC Polska w e-sport:
​UPC Polska od wielu lat inwestuje i modernizuje swoją supernowoczesną sieć, oferując megaprędkości do 250 Mb/s w każdym  domu na całej swojej sieci. Dzięki temu gracze komputerowi cenią sobie jej jakość oraz stabilną i szybką przepustowość internetu. Na przełomie listopada 2014 roku UPC Polska zostało patronem technologicznym dziewiątego sezonu ESL Pro Series, czyli najbardziej prestiżowych rozgrywek na rodzimej scenie e-sportowej. Te rozgrywki od wielu lat cieszą się dużą popularnością wśród społeczności graczy, w których uczestniczą najlepsi w Polsce gracze League of Legends i Counter-Strike: Global Offensive. Tym samym,  angażując się w promocję rodzimego e-sportu operator zdecydował się na kolejny krok, czyli organizację turnieju „Powered by UPC”.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.