Oscary z UPC na Twitterze
Oscary z UPC na Twitterze

Oscary z UPC na Twitterze

Opublikowany

To było prawdziwe święto dla polskiego kina: pięć nominacji i Oscar dla „Idy”. Dzięki Twitterowi radością z sukcesu polskiego kina mogliśmy dzielić się z klientami UPC.

Pierwszego z ponad trzydziestu tweetów nadaliśmy sporo przed galą, gdy polscy twórcy wchodzili na czerwony dywan, ostatniego o godz. 6 rano, gdy gospodarz ceremonii Neil Patrick Harris żegnał się z gośćmi zgromadzonymi w hollywoodzkim Dolby Theatre. Ale najwięcej emocji dało się odczuć tuż po godz. 3, gdy Nicole Kidman ogłosiła, że to „Ida” Pawła Pawlikowskiego jest najlepszym nieanglojęzycznym filmem roku. Twitter oszalał. Po reakcji użytkowników, obserwujących nasz profil widać było, że wszyscy tak samo przeżywamy ten historyczny dla polskiego kina moment.
Trochę szkoda, że w przypadku pozostałych nominacji nagroda nie przypadła naszym twórcom. O godz. 3.20 musieliśmy zatweetować, że „Joanna” Anety Kopacz i „Nasza klątwa” Tomasza Śliwińskiego, które konkurowały w tej samej kategorii krótkiego dokumentu, wyjdą z uroczystości bez złotej statuetki, bo nagrodę otrzymał amerykański „Crisis Hotline: Veterans Pres 1”. O 4.25 dzieliliśmy się z klientami UPC rozczarowaniem, że Oscara za zdjęcia otrzymał Emmanuel Lubezki („Birdamn”), a nie Łukasz Żal i Ryszard Lenczewski („Ida”). A wcześniej podobne rozczarowanie przeżywaliśmy wszyscy, gdy Akademia nie doceniła kostiumów Anny Biedrzyckiej-Sheppard do „Czarownicy”.
Za rok kolejna gala Oscarów i kolejne szanse dla Polaków. Na szczęście na Twitterze jesteśmy cały czas.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.