Wkrótce rusza turniej „powered by UPC Polska”. Zobacz film Moniki Nowak-Toporowicz o nowoczesnej sieci UPC
Wkrótce rusza turniej „powered by UPC Polska”. Zobacz film Moniki Nowak-Toporowicz o nowoczesnej sieci UPC

Wkrótce rusza turniej „powered by UPC Polska”. Zobacz film Moniki Nowak-Toporowicz o nowoczesnej sieci UPC

Opublikowany

W przyszłym tygodniu rusza pierwszy turniej gameingowy pod nazwą „powered by UPC Polska”, którego organizatorem jest UPC Polska przy współpracy z ligą ESL Polska. To turniej skierowany do miłośników gry Counter Strike:GO 1vs1. Zwycięzca turnieju zgarnie słuchawki SteelSeries H Wireless Headset, a nagrody za drugie i trzecie miejsce to odpowiednio dysk SSD firmy Kingstone oraz plecak na laptopa DELL Alienware Vindicator. Z tej okazji, UPC Polska przygotowało wyjątkowy materiał, w którym Monika Nowak-Toporowicz opowiada o nowoczesnej sieci UPC oraz rozwiązaniach spełniających oczekiwania graczy.

UPC Polska od wielu lat inwestuje i modernizuje swoją supernowoczesną sieć, oferując megaprędkości do 250 Mb/s w każdym  domu na całej swojej sieci. Dzięki temu gracze komputerowi cenią sobie jej jakość oraz stabilną i szybką przepustowość internetu. Na przełomie listopada 2014 roku UPC Polska zostało patronem technologicznym dziewiątego sezonu ESL Pro Series, czyli najbardziej prestiżowych rozgrywek na rodzimej scenie e-sportowej. Te rozgrywki od wielu lat cieszą się dużą popularnością wśród społeczności graczy, w których uczestniczą najlepsi w Polsce gracze League of Legends i Counter-Strike: Global Offensive. Tym samym,  angażując się w promocję rodzimego e-sportu operator zdecydował się na kolejny krok, czyli  organizację turnieju „powered by UPC Polska”, dzięki któremu każdy zawodnik, który amatorsko lub profesjonalnie gra w  Counter Strike:GO 1vs1 może wziąć udział w turnieju i zgarnąć nagrody.
– Zdajemy sobie sprawę jak ważna jest infrastruktura, z której korzystają nasi klienci, dlatego sieć UPC to najlepsze rozwiązanie, szczególnie dla tak wymagającej grupy jaką są gracze. Decydując się na partnerstwo w turnieju ESL Pro Series chcieliśmy podkreślić, że dostarczamy stabilne usługi najwyższej jakości dopasowane do ich potrzeb, a także wspieramy stale rozwijający się e-sport – mówi Monika Nowak-Toporowicz, dyrektor ds. Technologii UPC Polska.
Zobaczcie specjalny materiał, w którym wypowiada się Monika Nowak-Toporowicz, dyrektor ds. technologii UPC:
Śledźcie newsroom.upc.pl oraz portale społecznościowe. Już wkrótce podamy więcej szczegółów na temat turnieju „Counter Strike:GO 1vs1 powered by UPC Polska”.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.