„Zachcianki”, czyli druga odsłona kampanii promującej MyPrime Filmy i Seriale
„Zachcianki”, czyli druga odsłona kampanii promującej MyPrime Filmy i Seriale

„Zachcianki”, czyli druga odsłona kampanii promującej MyPrime Filmy i Seriale

Opublikowany

Kampania reklamowa, promująca usługę MyPrime Filmy i Seriale nabiera tempa. Od dziś zobaczyć można kolejny spot z Ewą Kasprzyk i Sylwią Gliwą w głównych rolach

Pierwszy spot, w którym pojawia się postać MegaTeściowej, granej przez Ewę Kasprzyk, został wyemitowany 16 stycznia. Teraz pora na kolejny, w którym nowy członek MegaRodzinki UPC używa swoich mocy, by zaprezentować możliwości nowej biblioteki MyPrime Filmy i Seriale od UPC. MyPrime to ponad 1000 najbardziej cenionych filmów i  seriali, które można oglądać beż żadnych limitów. Klienci otrzymają dostęp m.in. do takich produkcji jak „House of Cards”, „Hannibal”, „Przekraczając granice”, „Gotowe na wszystko”, a także takich filmów jak „Między słowami”, „Magic Mike”, „Asterix i Obelix” i „Mikołajek”.
Dzięki aplikacji Horizon Go, zasoby biblioteki są dostępne także na urządzenia mobilnych, poza domem.
Spot w przewrotny sposób pokazuje jak usługa MyPrime spełnia nawet najbardziej wyszukane „zachcianki”, w tym przypadku MegaMamy, w zakresie  domowej rozrywki.
MyPrime Filmy i Seriale to element większej całości – platformy Horizon. Ta nowoczesna usługa wyznacza trendy w korzystaniu z cyfrowej rozrywki na polskim rynku.
Kampania jest prowadzona w najważniejszych mediach w tym w ogólnopolskiej telewizji, radiu oraz szeroko zakrojonych działań online. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, produkcje spotów: Filmprodukcja, spoty wyreżyserował Michał Bulik, za działania BTL odpowiada Arip.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Trzy trendy na 2015 na rynku TMT

Choć wszyscy już opublikowali swoje trendy na 2015 rok, styczeń dopiero się kończy, więc mogę dorzucić swoje trzy grosze. Biorąc pod uwagę fakt, że napisano już niemal wszystko – o dronach, wearables, M2M, coraz większych telewizorach, czyli o tym, co lepiej lub gorzej pokazano na CES w Las Vegas – skupię się na innym ujęciu: przedstawieniu zjawisk i trendów, które są efektem szybkiego rozwoju technologii, a których właściwa interpretacja oraz umiejętne przełożenie na konkretne produkty i usługi będzie decydować o sukcesie na szeroko rozumianym rynku TMT.