Dennis Hodges gościem specjalnym finału #ThinkBig2015 – zobacz film
Dennis Hodges gościem specjalnym finału #ThinkBig2015 – zobacz film

Dennis Hodges gościem specjalnym finału #ThinkBig2015 – zobacz film

Opublikowany

Już 3 lutego w Arkadach Kubickiego w Warszawie odbędzie się 2015 THINK BIG Final & Inspiration Day by UPC Biznes. Podczas wydarzenia wystąpi aż pięciu gości specjalnych, w tym znany fotograf i twórca aplikacji mobilnych Dennis Hodges.

Zobaczcie specjalne zaproszenie, które nagrał dla Was Dennis:
Think Big to program zainicjowany przez UPC Biznes – dostawcę nowoczesnych usług cyfrowych dla firm. Finał drugiej edycji programu to nie tylko wydarzenie, podczas którego jurorzy wyłonią laureatów, ale również możliwość wysłuchania gości specjalnych, w tym innowatorów i ciekawych osobistości ze świata biznesu i nowych mediów.

Dennis Hodges

To jeden z gości specjalnych drugiej edycji konkursu 2015 THINK BIG Final & Inspiration Day by UPC Biznes. Zajmuje się tym, co jest jego pasją: strategią, kreatywnością i fotografią. To mieszanka materiałów, którymi się posługuje, gdy pomaga firmom kształtować swoje pomysły na działania. Dodatkowo, jest wielokrotnie nagradzanym fotografem oraz twórcą takich aplikacji jak „Creatalyst”, kreatywnej aplikacji stworzonej na iPada, a przede wszystkim ze stworzenia aplikacji „Xpelli” marki lifestyle’owej opartej na koncepcie „Dream. Believe.Do.”

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.