UPC Polska najszybszym operatorem według Steam
UPC Polska najszybszym operatorem według Steam

UPC Polska najszybszym operatorem według Steam

Opublikowany

Platforma Steam, czyli dystrybutor cyfrowych treści, w tym m.in. gier komputerowa opublikował w ostatnim czasie statystyki pobierania danych z platformy. UPC Polska zajęła pierwsze miejsce, wyprzedzając m.in. Netię, Vectrę, czy Orange. W statystykach uwzględniono 10 dostawców i obejmuje średnią pobrań z platformy Steam z ostatnich siedmiu dni.

Przez ostatnie siedem dni Polacy pobrali z platformy Steam 1,4 PB danych. Średnia prędkość pobierania wyniosła  8.7 Mb/s, jednak UPC Polska zdecydowanie zawyża tę statystyki ze średnią 28.9 Mb/s. Kolejnymi operatorami, którzy znaleźli się na podium to Toya (19.9 Mb/s) oraz Vectra (16.7 Mb/s).
To nie pierwszy raz, gdy gracze doceniają szybkość i stabilność internetu od UPC. W sierpniu ubiegłego roku Komputer Świat opublikował ranking polskich dostawców internetu, w którym UPC zajęło pierwsze miejsce, deklasując swoich konkurentów ze średnim transferem pobierania 51.67 Mb/s oraz 6.97 Mb/s przy wysyłaniu. Ponadto w listopadzie ubiegłego roku, rozumiejąc jak ważny jest internet dla gracza, UPC Polska zostało partnerem ESL PRO Series. To najbardziej prestiżowe rozgrywki na rodzimej scenie e-sportowej, które od wielu lat cieszą się dużą popularnością wśród społeczności graczy.
SV_UPC_560x292px.jpg
Ultraszybki Internet UPC umożliwia e-graczom rywalizację na najwyższym poziomie. Zawodnicy nie muszą się  martwić o prędkość pobierania i wysyłania danych, które pozwalają zarówno uczestniczyć w turniejach komputerowych, jak i streamować rozgrywki. Tym samym, nawet najbardziej wymagający gracze komputerowi mogą skorzystać z przepustowości odpowiadającej ich wymaganiom.
UPC stale rozwija infrastrukturę, inwestując blisko 25 proc. swoich przychodów w sieć. Obecnie UPC Polska wykorzystuje technologię EuroDocsis 3.0, które oferuje na całej swojej sieci. Dzięki temu rozwiązaniu, w zasięgu naszej nowoczesnej sieci znajduje ponad 2,5 mln gospodarstw, którzy mogą korzystać z ultraszybkiego internetu o prędkości do 250 Mb/s.
Więcej informacji na temat statystyk znajdą Państwo:

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.