Nowy punkt sprzedaży UPC. W warszawskiej Promenadzie
Nowy punkt sprzedaży UPC. W warszawskiej Promenadzie

Nowy punkt sprzedaży UPC. W warszawskiej Promenadzie

Opublikowany

UPC dynamicznie rozwija sieć sprzedaży o punkty sprzedaży zlokalizowane w centrach handlowych. W sobotę otworzyliśmy już szósty – tym razem w warszawskim centrum Promenada

UPC Polska, które chce być jak najbliżej klientów i zapewnić im jak najlepszą jakość usług. Rozwój punktów oraz salonów sprzedaży UPC w galeriach i  centrach handlowych to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy chcą mieć większy wybór miejsc, dzięki którym mogą zapoznać się z ofertą operatora – dlatego otwieramy popularne „wyspy”. Od soboty mamy już sześć takich punktów, a najnowszy zlokalizowany jest w nowej części centrum Promenada, nieopodal marketu Alma. Inne „wyspy” możecie znaleźć w warszawskim Atrium Targówek i Blue City, a także w katowickim Silesia City Center, krakowskiej Galerii Kazimierz i gdańskiej Galerii Bałtyckiej. Oczywiście to nie koniec – planujemy uruchomić kolejne punkty sprzedaży, m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Bydgoszczy, Krakowie i Gdańsku.
Ponadto posiadamy cztery nowe salony – ostatnio otwarty to salon w Centrum Handlowym M1 w Zabrzu – a w najbliższym czasie pojawią się kolejne, o czym będziemy informować na bieżąco.
„Wyspy” cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem klientów. Często ustawiają się przy nich kolejki, co jest bardzo rzadkim zjawiskiem przy tego typu stoiskach.
Więcej o punktach sprzedaży pisaliśmy tutaj. A więcej informacji na temat godzin otwarcia poszczególnych punktów lub salonów sprzedaży znajduje się na stronie: www.upc.pl/strefa-klienta/biura-obslugi-klientow/

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.