Przełomowa usługa MyPrime w nowej kampanii UPC
Przełomowa usługa MyPrime w nowej kampanii UPC

Przełomowa usługa MyPrime w nowej kampanii UPC

Opublikowany

UPC Polska ruszyło z nową kampanią reklamową, promującą przełomową i innowacyjną usługę MyPrime Filmy i Seriale. To ponad 1000 filmów i seriali z najwyższej półki, bez żadnych limitów, które można oglądać również na laptopie, tablecie i smartfonie w domu i poza domem za jedyne 20 zł miesięcznie.

My Prime Filmy i Seriale to element większej całości – Horizona, którego komercyjna sprzedaż ruszyła wczoraj. Ta nowoczesna usługa wyznacza trendy w korzystaniu z cyfrowej rozrywki na polskim rynku.
W ramach usługi MyPrime Filmy i Seriale klienci otrzymają dostęp m.in. do takich produkcji jak „House of Cards”, „Hannibal”, „Przekraczając granice”, „Gotowe na wszystko”, „Zagubieni”, czy też „Castle”. Dzięki współpracy z SPI International klienci Telewizji Cyfrowej UPC będą mogli w każdej chwili obejrzeć na platformie także najlepsze produkcje filmowe ostatnich lat. Wśród nich znajdą się między innymi: „Sin City”, „Nieustraszeni Bracia Grimm”, „Między słowami”, „Zakochany bez pamięci”, „Magic Mike”, „Adrenalina” czy „Iluzjonista”, a także wielokrotnie nagradzane tytuły przeznaczone dla amatorów ambitnego kina, na przykład „Autor Widmo” czy „Człowiek, który gapił się na kozy”. Pakiet MyPrime Filmy i Seriale to także rozrywka dla najmłodszych – znajdą tu około 450 bajek i filmów dla dzieci. W ramach nowej usługi udostępnione zostaną filmy takie  jak „Asterix i Wikingowie” czy „Żółwik Sammy: w 50 lat dookoła świata”.
Oferta będzie sukcesywnie rozbudowywana o kolejne tytuły. W planie są już m.in. „Dynastia Tudorów”, „Orange is the New Black” i „Breaking Bad”.
Nowa kampania reklamowa to kontynuacja znanego i lubianego formatu MegaRodzinki, w nowej odsłonie występuje znana i lubiana aktorka Ewa Kasprzyk, która wciela się w rolę MegaTeściowej. Jest to pierwsza odsłona wielomiesięcznej kampanii promującej innowacyjne na Polskim rynku produkty telewizyjne od UPC. Na atrakcyjność spotu reklamowego wpływają znacząco niespotykane do tej pory na polskim rynku reklamy efekty specjalne. Projekt realizowany był z udziałem techniki, która po raz pierwszy była zastosowana w produkcji polskiej reklamy. W efekcie udało się „zaprzeczyć prawom fizyki”.
Kampania będzie prowadzona w najważniejszych mediach w tym w ogólnopolskiej telewizji, oraz szeroko zakrojonych działań online.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, produkcje spotów: Filmprodukcja, spoty wyreżyserował Michał Bulik, za działania BTL odpowiada Arip.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
UPC Polska poszerza swoją ofertę telewizyjnej rozrywki o kanał Epic Drama

temu

UPC Polska wzbogaca swoje portfolio programów o Epic Drama – kanał oferujący krajowej publiczności dostęp do największych współczesnych produkcji kostiumowych. Nowy kanał będzie dostępny w pakiecie Max od 12 czerwca br. Dodatkowo, zostanie promocyjnie udostępniony abonen
To był GigaDay w UPC Polska!

temu

To był GigaDay w UPC Polska – pokazaliśmy możliwości naszej światłowodowej sieci i rozpędziliśmy nasz Internet do blisko 2 Gbps, przygotowując się do wprowadzenia w tym roku gigabitowego Internetu światłowodowego oraz urządzeń zapewniających najlepsze WiFi w domu. Przeży
UPC Polska dołącza do swojej oferty boostery – urządzenia do zwiększania zasięgu WiFi w dużym mieszkaniu i domu

temu

Do portfolio produktów UPC Polska dołączyły WiFi Boosters – urządzenia zapewniające jeszcze lepszy dostęp do sieci internetowej oraz szybkie i niezawodne bezprzewodowe łącze internetowe WiFi na wielu urządzeniach jednocześnie. Boostery dedykowane są zwłaszcza klientom mieszkającym w dużych mieszkaniach i domach jednorodzinnych, w których zasięg WiFi klasycznego modemu bywa niewystarczający z powodu dużej liczby pomieszczeń oraz przeszkód na drodze sygnału (takich jak grube ściany). Urządzenia dostępne są w pakietach UPC z Premium Internetem opartym na światłowodzie do 500 Mb/s oraz cyfrową telewizją.
Gala KSW 44 z gdańskiej Ergo Areny na żywo w UPC Polska

temu

Już w sobotę, 9 czerwca br, klienci UPC Polska będą mogli obejrzeć na żywo, w systemie pay-per-view, zmagania zawodników MMA. Widzowie gali zobaczą aż 9 pojedynków. Głównym punktem programu będzie walka najsilniejszego człowieka na świecie, Mariusza Pudzianowskiego z najdłużej panującym mistrzem wagi ciężkiej w historii KSW, Karolem Bedorfem. Transmisja z wydarzenia nadawana będzie w jakości HD.

Horizon – dostępny dla wszystkich w zasięgu sieci UPC [informacja prasowa]

Horizon – nowoczesna platforma łącząca telewizję z interaktywnością internetu już dostępna dla wszystkich w zasięgu sieci UPC.