Horizon – dostępny dla wszystkich w zasięgu sieci UPC [informacja prasowa]
Horizon – dostępny dla wszystkich w zasięgu sieci UPC [informacja prasowa]

Horizon – dostępny dla wszystkich w zasięgu sieci UPC [informacja prasowa]

Opublikowany

Horizon – nowoczesna platforma łącząca telewizję z interaktywnością internetu już dostępna dla wszystkich w zasięgu sieci UPC.

Warszawa, 15 stycznia 2015 r.: UPC Polska, lider innowacyjnych usług cyfrowych, wprowadza do komercyjnej sprzedaży Horizon – platformę łączącą najlepszą telewizję z interaktywnością internetu. Ta nowoczesna usługa wyznacza trendy w korzystaniu z cyfrowej rozrywki na polskim rynku. Oferuje klientom UPC nieskończone możliwości dostępu do ulubionych treści. W ramach platformy Horizon, klientom udostępniony zostanie dekoder, który łączy w sobie TV, Internet i telefonię.
W grudniu ubiegłego roku UPC zaprosiło wybraną grupę lojalnych klientów, który jako pierwsi mogli skorzystać i poznać zalety nowej platformy telewizyjnej UPC. Obok mobilności i wieloekranowości, które już są dostępne w ramach aplikacji Horizon Go, klienci mogli cieszyć się bogactwem oferty linearnej i na życzenie. To wszystko dzięki dekoderowi Horizon, który wyznacza trendy w korzystaniu z nowoczesnej telewizji, udostępniając treści najlepszej jakości. Zapewnia on klientom najlepsze doświadczenie w korzystaniu z telewizji w Polsce i umożliwia nieskończone możliwości interaktywnej rozrywki.
Od dziś platforma Horizon jest dostępna komercyjnie dla wszystkich zainteresowanych, znajdujących się w zasięgu sieci UPC. Horizon, który dzięki jednemu urządzeniu pozwala na korzystanie z telewizji, internetu i telefonu UPC, oferuje wiele nowych, atrakcyjnych funkcji w tym m.in. możliwość nagrywania do czterech programów jednocześnie, zdalne nagrywanie za pomocą aplikacji Horizon Go, a także dostęp na ekranach TV do mediów społecznościowych, takich jak Facebook, YouTube i Twitter. Intuicyjna platforma Horizon sama uczy się, co klient lubi oglądać i oferuje personalizację proponowanych treści na podstawie preferencji klienta, czy posiada też atrakcyjne i proste w użyciu menu (interfejs). Pilot dekodera wyposażony jest w klawiaturę QWERTY ułatwiającą korzystanie z aplikacji internetowych na ekranie telewizora oraz wyszukiwanie. Komunikuje on się za pomocą technologii radiowej, a zatem nie musi być skierowany bezpośrednio w stronę dekodera. Dodatkowo – dzięki aplikacji Horizon Go – klienci mogą oglądać telewizję na wielu urządzeniach mobilnych jednocześnie.
„UPC Polska wprowadza jedną z najbardziej innowacyjnych usług telewizyjnych w Polsce. Platforma Horizon to unikalny dostęp do treści linearnych, mediów społecznościowych na ekranie telewizora, a także do bogatej biblioteki treści na żądanie, w tym do usługi MyPrime Filmy i Seriale. Nasi klienci zyskali też mobilność w dostępie do oferty telewizyjnej. Horizon zasługuje na nazwanie go najbardziej zaawansowaną platformą rozrywki następnej generacji” – powiedział Ramiro Lafarga, prezes UPC Polska.
Dla nowych klientów usługa dostępna będzie w promocyjnej cenie już od 149 zł w pakiecie Horizon Select, zawierającym oprócz telewizji usługę dostępu do internetu o szybkości do 120 Mb/s, a także bibliotekę MyPrime Filmy i Seriale oraz aplikację Horizon Go, która umożliwia dostęp mobilny na wielu urządzeniach jednocześnie. W przypadku pakietu trzech usług (internet, telewizja, telefon z nielimitowanymi połączeniami do sieci stacjonarnych) ceny zaczynają się od 159 zł. W ramach trwającej promocji, każdy z pakietów przez pierwsze 3 miesiące jest o połowę tańszy. UPC Polska to piątą spółką Liberty Global, która wprowadziła na rynek platformę Horizon. Korzystać z niej mogą również mieszkańcy Holandii, Niemiec, Irlandii i Szwajcarii.

Platforma Horizon oferuje:

  • nagrywanie nawet czterech programów równocześnie na dysku o pojemności 500 GB
  • jedno urządzenie, które umożliwia korzystanie z 3 usług UPC (telewizji, internetu i telefonu);
  • zdalne nagrywanie poprzez aplikację Horizon Go;
  • automatyczne nagrywanie kolejnych odcinków seriali;
  • zatrzymanie oglądanego programu na żywo i wznowienie oglądania w dowolnym momencie
  • aplikacje TV w tym dostęp do serwisów społecznościowych – np. Facebook czy YouTube;
  • działający w technologii radiowej pilot z klawiaturą QWERTY, ułatwiający m.in. korzystanie z i aplikacji internetowych na ekranie TV oraz wyszukiwanie programów
  • zoptymalizowany układ kanałów (w przypadku dublujących się kanałów SD i HD zostawiono tylko kanały HD)
  • atrakcyjne, i łatwe w obsłudze menu (interfejs)
  • personalizację – na podstawie programów oglądanych przez użytkownika Horizon zasugeruje treści, dobierając i stale aktualizując ofertę telewizyjną, odpowiadającą preferencjom użytkownika, co oznacza natychmiastowy dostęp do ulubionych gatunków filmowych, propozycji sportowych czy seriali
  • możliwość dostępu do internetu poprzez bezprzewodową sieć WiFi w paśmie2.4 i 5 GHz na komputerze, smartfonie lub tablecie

Platforma Horizon to odpowiedź na obecne trendy:

Polacy wciąż doceniają także tradycyjne odbiorniki telewizyjne, ale w nowej odsłonie – 42% respondentów chciałoby oglądać programy na telewizorze z dostępem do Internetu. Oprócz telewizora Polacy coraz częściej wybierają laptopy (62%), aż 53% młodych (19-24 lat) chce oglądać TV na smartfonie, a 49% na tablecie. Co ciekawe, to kobiety, a nie mężczyźni, częściej deklarują, że chciałyby oglądać TV na urządzeniach mobilnych (40% vs 28%).
16% Polaków komentuje oglądany program na portalu społecznościowym; w dzieleniu się opiniami o telewizyjnych treściach przodują najmłodsi – 36% osób w wieku 15-18 lat
Przystajemy na zdradzanie nadawcom informacji o własnych preferencjach, jeśli ma to posłużyć sugerowaniu nam przez telewizję interesujących programów (41% ankietowanych) (IIBR dla UPC 2014). Wtedy szanse na naszą, spersonalizowaną telewizję rosną. Otwieramy się na możliwość słuchania podpowiedzi nadawcy – wierzymy, że wówczas dostaniemy interesujące treści, bez konieczności żmudnego wybierania spośród nieograniczonej i zróżnicowanej oferty. W taki układ wymienny najchętniej wchodzą najmłodsi Polacy – już niemal dwie trzecie osób w wieku 15-18 lat uważa rekomendowanie treści przez nadawcę za atrakcyjny (62%) (IIBR dla UPC 2014). Osoby mające dzieci też częściej zgodziłyby się na polecenia nadawcy (48% versus 36% nie mających dzieci; IIBR dla UPC 2014) – każdy z nas wie, jakim zbawieniem jest program telewizyjny, gdy chcemy zająć uwagę malucha i zyskać chwilę dla siebie.

Źródło: Raport przygotowany przez CPC dla UPC Polska: M²: Potęga mobilności i multiscreeningu.

Nowa kampania UPC

Dziś rusza też nowa odsłona kampanii reklamowej z wykorzystaniem Megarodzinki UPC. Tym razem przyjeżdża do niej w odwiedziny kolejny członek rodziny, MegaTeściowa, prezentująca nowe możliwości Telewizji Cyfrowej UPC. Kampania emitowana będzie w ogólnopolskiej telewizji oraz na kanałach tematycznych. Obok już znanych aktorów, w spotach pojawia się nowa gwiazda – Ewa Kasprzyk. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, produkcja spotów: Filmprodukcja.

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec trzeciego kwartału 2014 r. z usług UPC Polska korzystało 1 420 600 abonentów, w tym 902 800 z telewizji cyfrowej, 291 400 z telewizji analogowej, 970 100 z szerokopasmowego internetu i 544 400 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,6 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl

Liberty Global jest największym międzynarodowym operatorem telewizji kablowej, obecnym w 14 krajach. Liberty Global łączy ludzi z cyfrowym światem, umożliwiając im odkrywanie jego nieograniczonych możliwości. Usługi Libery Global, wyznaczająca rynkowe trendy, są świadczone dzięki sieciom nowej generacji oraz innowacyjnym platformom technologicznym, które, wraz z klientami Ziggo N.V. łączą 27 mln klientów, korzystających z 56 mln usług: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii (dane na 30 września 2014 r.).

Marki konsumenckie, należące do Liberty Global to Virgin Media, UPC, Ziggo, Unitymedia, Kabel BW, Telenet i VTR. Działalność operacyjna obejmuje również Liberty Global Business Services oraz fundusz inwestycyjny Liberty Global Ventures.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.