Znamy finalistów II edycji konkursu Think Big
Znamy finalistów II edycji konkursu Think Big

Znamy finalistów II edycji konkursu Think Big

Opublikowany

Twórcy robotów rehabilitacyjnych, projekt interaktywnych okularów, platforma do druku 3D na zamówienie – to tylko niektórzy z dziesiątki finalistów najnowszej edycji  konkursu Think Big.

W konkursie, zgodnie z głównym przesłaniem programu „We share your passion for business”, udział biorą przedsiębiorcy, którzy chcą rozwijać swoją działalność w oparciu o innowacyjne technologie i  jednocześnie kreatywnie łączą swoje pasje z działalnością biznesową. Autora najbardziej innowacyjnego konceptu, który zdobędzie nagrodę główną w wysokości 40 000 złotych, poznamy już 3 lutego 2015.
Think Big to program zainicjowany przez UPC Biznes – dostawcę nowoczesnych usług cyfrowych dla firm. Już drugi rok wspiera on przedsiębiorców, którzy działają w oparciu o innowacyjne technologie i rozwiązania oraz mają konkretny pomysł na dalszy rozwój swojej firmy.

A oto cała finałowa dziesiątka Think Big

Do walki o nagrody II edycji THINK BIG stanęły firmy z branż e-commerce, robotyki, healthcare,  IT oraz biotechnologicznej. W ścisłym finale znaleźli się:
  • Luna EMG - twórcy robotów rehabilitacyjnych,
  • eWejściówki.pl – portal sprzedający wejściówki do teatrów przez Internet,
  • Bivrost - projekt interaktywnych okularów Oculus Rift,
  • Sport Tracking – autorzy systemu wspomagania ćwiczeń przez analizę zakresów ruchu,
  • Leia Display System - twórcy ekranu, umożliwiającego wyświetlanie obrazu w powietrzu,
  • Printify – platforma do druku 3D na zamówienie,
  • Coder’s Lab – to pierwsza w Polsce Szkoła Programowania,
  • Sortsound – aplikacja dla zespołów i klubów muzycznych, ułatwiająca organizowanie koncertów na całym świecie.
  • Prowly – CRM , którego głównym zadaniem jest poprawa organizacji i efektywności pracy PR-owców,
  • Sortsound – aplikacja dla zespołów i klubów muzycznych, ułatwiająca organizowanie koncertów na całym świecie.
By zwyciężyć, finaliści muszą jeszcze przekonać do swojego pomysłu jury.
Finał II edycji THINK BIG już 3. lutego w Warszawie
THINK BIG wspierają:
Patroni Honorowi: Ministerstwo Gospodarki oraz Ambasada Brytyjska.
Partnerzy Strategiczni: Aula Polska, Brytyjska Izba Handlowa, Business Link, GrowUp StartUp, Krajowa Izba Gospodarcza, Liberty Global Ventures, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polska Przedsiębiorcza, SpeedUp Venture Capital Group, web.gov.pl.
Patroni Medialni: Forbes, Brief, biztok.pl, Pierwszy Milion, Bloomberg Businessweek, Gazeta MSP, Warsaw Business Journal, Sukces Pisany Szminką, THINKTANK.
Szczegóły w komunikacie prasowym

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.