Znamy finalistów II edycji konkursu Think Big
Znamy finalistów II edycji konkursu Think Big

Znamy finalistów II edycji konkursu Think Big

Opublikowany

Twórcy robotów rehabilitacyjnych, projekt interaktywnych okularów, platforma do druku 3D na zamówienie – to tylko niektórzy z dziesiątki finalistów najnowszej edycji  konkursu Think Big.

W konkursie, zgodnie z głównym przesłaniem programu „We share your passion for business”, udział biorą przedsiębiorcy, którzy chcą rozwijać swoją działalność w oparciu o innowacyjne technologie i  jednocześnie kreatywnie łączą swoje pasje z działalnością biznesową. Autora najbardziej innowacyjnego konceptu, który zdobędzie nagrodę główną w wysokości 40 000 złotych, poznamy już 3 lutego 2015.
Think Big to program zainicjowany przez UPC Biznes – dostawcę nowoczesnych usług cyfrowych dla firm. Już drugi rok wspiera on przedsiębiorców, którzy działają w oparciu o innowacyjne technologie i rozwiązania oraz mają konkretny pomysł na dalszy rozwój swojej firmy.

A oto cała finałowa dziesiątka Think Big

Do walki o nagrody II edycji THINK BIG stanęły firmy z branż e-commerce, robotyki, healthcare,  IT oraz biotechnologicznej. W ścisłym finale znaleźli się:
  • Luna EMG - twórcy robotów rehabilitacyjnych,
  • eWejściówki.pl – portal sprzedający wejściówki do teatrów przez Internet,
  • Bivrost - projekt interaktywnych okularów Oculus Rift,
  • Sport Tracking – autorzy systemu wspomagania ćwiczeń przez analizę zakresów ruchu,
  • Leia Display System - twórcy ekranu, umożliwiającego wyświetlanie obrazu w powietrzu,
  • Printify – platforma do druku 3D na zamówienie,
  • Coder’s Lab – to pierwsza w Polsce Szkoła Programowania,
  • Sortsound – aplikacja dla zespołów i klubów muzycznych, ułatwiająca organizowanie koncertów na całym świecie.
  • Prowly – CRM , którego głównym zadaniem jest poprawa organizacji i efektywności pracy PR-owców,
  • Sortsound – aplikacja dla zespołów i klubów muzycznych, ułatwiająca organizowanie koncertów na całym świecie.
By zwyciężyć, finaliści muszą jeszcze przekonać do swojego pomysłu jury.
Finał II edycji THINK BIG już 3. lutego w Warszawie
THINK BIG wspierają:
Patroni Honorowi: Ministerstwo Gospodarki oraz Ambasada Brytyjska.
Partnerzy Strategiczni: Aula Polska, Brytyjska Izba Handlowa, Business Link, GrowUp StartUp, Krajowa Izba Gospodarcza, Liberty Global Ventures, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polska Przedsiębiorcza, SpeedUp Venture Capital Group, web.gov.pl.
Patroni Medialni: Forbes, Brief, biztok.pl, Pierwszy Milion, Bloomberg Businessweek, Gazeta MSP, Warsaw Business Journal, Sukces Pisany Szminką, THINKTANK.
Szczegóły w komunikacie prasowym

Kopiuj tekst

Udostępnij

Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.