Patrycja Gołos w „Telekablu”: Operatorzy kablowi rozwijają cyfrową gospodarkę

Patrycja Gołos w „Telekablu”: Operatorzy kablowi rozwijają cyfrową gospodarkę

Opublikowany

Trzeba pokazywać wkład branży kablowej w rozwój cyfrowej gospodarki i zabiegać o likwidowanie barier w rozwoju sektora – mówi w wywiadzie dla „Telekabla” Patrycja Gołos z UPC, nowa wiceprezes PIKE.

Polska Izba Komunikacji Elektronicznej wybrała nowe władze pod koniec maja. To wtedy w zarządzie Izby znalazła się Patrycja Gołos, dyrektor ds. korporacyjnych i polityki publicznej w UPC Polska. Została wiceprezesem izby i znalazła się w nowym prezydium zarządu.
Branżowy miesięcznik „Telekabel &digital tv” spytał Patrycję o to, jak widzi swoją rolę w zarządzie. Nowa wiceprezes PIKE z pewnością będzie chciała wykorzystać swoje doświadczenie w UPC Polska, przede wszystkim „promować rolę operatorów kablowych w wyznaczaniu najwyższych standardów na rynku usług cyfrowych oraz wkładu branży w rozwój gospodarki cyfrowej”. To przecież sektor kablowy inwestuje ponad 20 proc. przychodów w nowoczesną infrastrukturę – zdecydowanie najwięcej na rynku.
Patrycja skupi się też na tworzeniu otoczenia dla operatorów kablowych oraz całej branży telekomunikacyjnej  w Polsce, co pozwoli sprostać wyzwaniom technologicznym i konkurencyjnym, w tym konkurencji globalnej, z którą dziś mierzyć muszą się wszyscy gracze, także działający lokalnie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.