Certyfikat MEF dla usług hurtowych UPC Biznes 
Certyfikat MEF dla usług hurtowych UPC Biznes 

Certyfikat MEF dla usług hurtowych UPC Biznes 

Opublikowany

Jego uzyskanie wiązało się z koniecznością pokonania wielu wyzwań, ale udało się: pion usług hurtowych Liberty Global, spółki – matki UPC Polska – otrzymał certyfikat Carrier Ethernet (CE) 2.0 dla usług w technologii Ethernet oferowanych w Europie. To potwierdzenie jakości usług, które UPC Biznes oferuje na rynku operatorskim w Polsce.

Liberty Global jest pierwszym operatorem kablowym, który otrzymał ten certyfikat na poziomie pan-europejskim, dzięki zastosowaniu rozwiązań sieciowych Ciena Corporation (NYSE: CIEN).
Certyfikat wydawany jest przez organizację Metro Ethernet Forum (MEF), która określa standardy usług, interkonektu i zarządzania w sieciach następnej generacji Carrier Ethernet i stanowi istotny element  rozwoju standardu całej branży.
Usługi dla rynku operatorskiego oraz ISP obejmują usługi IP, transmisji danych oraz głosowe i oferowane są w Polsce przez UPC Biznes. Dlatego uzyskanie certyfikatu dla biznesowego ramienia UPC Polska oznacza możliwość rozpoczęcia kolejnego etapu realizacji strategii rozwoju usług hurtowych dla rynku operatorskiego.
Pion usług hurtowych Liberty Global oferuje szeroki zakres usług dostępowych, głosowych i  internetowych poprzez swoje rozległe sieci światłowodowe dla ponad 1500 klientów, włączając w to operatorów stacjonarnych, mobilnych i ISP na 12 rynkach europejskich. Certyfikat pozwoli Liberty Global rozszerzyć zasięg usług w relacji „end-to-end”, dzięki lepszej zgodności interoperacyjnej w środowiskach sieciowych różnych dostawców. Dla klientów hurtowych i korporacyjnych oznacza to większy zasięg, lepszą jakość oraz szybszą realizację usług dostarczanych w poszczególnych krajach i na poziomie paneuropejskim.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
UPC z ofertą gigabitową także dla biznesu

temu

Dbając o dostarczanie klientom biznesowym narzędzi do dalszego rozwoju, UPC Polska rusza z nową, ulepszoną ofertą, napędzaną internetem o prędkości 1 Gb/s oraz zwiększa prędkości oferowane małym i średnim firmom.
UPC Biznes startuje z nową ofertą dla firm z segmentu SoHo i odświeża markę

temu

UPC Biznes wprowadza nową identyfikację wizualną oraz kampanię pod hasłem „Otwórz się na sukces”. Pierwszym etapem nowej kampanii jest start oferty dedykowanej firmom sektora Small office/Home office. Znajdują się w niej cztery prędkości internetu, w tym dwie nowe – 200 Mb/s i 400 Mb/s wraz z wysokimi prędkościami wysyłania danych 20 i 40 MB/s, Premium WiFi, bogaty wybór kanałów telewizyjnych, Telefon bez limitu oraz Pakiety Bezpieczeństwa i gwarantowane poziomy świadczenia usług (SLA). Oferta podzielona została na trzy grupy: Start, Smart i Pro. Każda z nich odpowiada różnym potrzebom przedsiębiorców z segmentu SoHo.
UPC Biznes z kanałami Eleven Sports dla hoteli

temu

Eleven, Eleven Sports i Eleven Extra to kanały sportowe, które wzbogaciły ofertę  programową UPC Biznes dla hoteli. Pakiet kanałów ELEVEN SPORTS powstał głównie z myślą o hotelach, które pragną zapewnić swoim klientom i gościom dostęp do największych sportowych emocji.
‘Business Week’ od UPC – Nowa oferta bez zobowiązań dla przedsiębiorców

temu

W biznesowych pakietach UPC, klienci otrzymają dostęp do ultraszybkiego światłowodowego internetu o prędkości nawet 600 Mb/s, bez okresu zobowiązania
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.