Certyfikat Bezpiecznego Internetu UKE dla UPC Polska
Certyfikat Bezpiecznego Internetu UKE dla UPC Polska

Certyfikat Bezpiecznego Internetu UKE dla UPC Polska

Opublikowany

UPC Polska, decyzją Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, po raz kolejny otrzymało Certyfikat Urzędu Komunikacji Elektronicznej w kategorii Bezpieczny Internet, za realizację działań edukacyjnych oraz świadczenie wysokiej jakości usług, zapewniających klientom najwyższy poziom bezpieczeństwa.

Wyróżnienie to ma dla nas duże znaczenie – jest dowodem na to, że nie tylko świadczymy usługi wysokiej jakości i dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów, zwłaszcza dzieci i młodzieży, ale również podejmowane przez nas działania edukacyjne, współpraca z organizacjami pozarządowymi są oceniane wysoko.
Dzięki realizowanym działaniom edukacyjnym, w trakcie warsztatów „Bezpieczne dzieci to wyedukowani dorośli”, zapoznaliśmy z zasadami bezpiecznego i mądrego korzystania z sieci z 14000 nauczycieli, bibliotekrzy, rodziców i harcerzy. Od wielu lat wspieramy też realizację Dnia Bezpiecznego Internetu i współtworzymy z Insafe publikacje edukacyjne dla dzieci i młodzieży. Przede wszystki dbamy o bezpieczeństwo klientów – nasi abonenci mogą korzystać z pomocy technicznej oraz bezpłatnego Pakietu Bezpieczeństwa UPC firmy F-Secure, który zapewnia kompleksowe bezpieczeństwo w sieci, kontrolę rodzicielską i ochronę komputera (antywirus, firewall, antyspyware, antyspam). Każdy klient UPC Polska, który korzysta z oferty internetowej otrzymuje bezpłatnie licencje Pakietu Bezpieczeństwa UPC do wykorzystania także na tabletach i smartfonach.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.