OLIMPIJSKIE EMOCJE NA KANAŁACH EUROSPORTU W KAŻDYM MIEJSCU I O KAŻDEJ PORZE Z HORIZON GO I REPLAY TV OD UPC

OLIMPIJSKIE EMOCJE NA KANAŁACH EUROSPORTU W KAŻDYM MIEJSCU I O KAŻDEJ PORZE Z HORIZON GO I REPLAY TV OD UPC

Opublikowany

Już od 9 lutego miłośnicy sportów zimowych będą mogli przeżywać olimpijskie emocje wszędzie i o każdej porze na kanałach Eurosportu dostępnych w usługach UPC – Horizon Go na komputerach i w aplikacji na tablety i smartfony oraz Replay TV – umożliwiającej oglądanie programu do 7 dni wstecz. Zmagania sportowców będzie można oglądać nie tylko w Eurosporcie 1 i Eurosporcie 2, ale także na dodatkowych kanałach: Eurosport 3, Eurosport 4 i Eurosport 5, które dedykowane będą wyłącznie transmisjom z igrzysk olimpijskich w Pjongczangu. UPC udostępni je abonentom bez dodatkowych opłat.

Chcemy dzielić się z naszymi klientami radością z każdej chwili, dlatego dajemy im możliwość śledzenia emocji z olimpijskich aren pokazywanych przez Eurosport, kiedy chcą i gdzie chcą. Wszystkim kibicom proponujemy rozwiązania, które  sprawią, że oglądanie zmagań sportowców w Korei Południowej – mimo różnicy czasu –  nie będzie wyzwaniem. Relacje z PyeongChang transmitowane przez kanały Eurosportu będą dostępne bez ograniczeń przez całą dobę w dowolnym miejscu – podczas ferii, na stoku narciarskim lub po prostu na drugim ekranie w domu dzięki aplikacji Horizon Go. Dodatkowo, funkcjonalność Replay TV, sprawi, że fani sportu z łatwością cofną się do wybranych transmisji Eurosportu i w dogodnym dla siebie momencie przeżyją wielkie, sportowe emocje’ –   mówi Frans-Willem de Kloet, CEO UPC Polska.

ESP_UPC.jpg
Olimpijskie starty Kamila Stocha, Justyny Kowalczyk i całej polskiej reprezentacji oraz zmagania w najpopularniejszych dyscyplinach, takich jak skoki narciarskie czy biathlon, a także podsumowania i analizy ekspertów śledzić będzie można na kanale Eurosport 1. Eurosport 2 pokaże z kolei inne popularne dyscypliny olimpijskie, na czele z hokejem na lodzie. Nadawca przygotował także dodatkowe kanały – Eurosport 3, Eurosport 4 i Eurosport 5, które zostaną uruchomione wyłącznie na czas igrzysk i zapewnią nieprzerwany dostęp do relacji z olimpijskich aren 24 godziny na dobę, bez reklam i w jakości HD. Dzięki temu kibice będą mieli jeszcze szerszy wybór wydarzeń, które w danym momencie będą mogli oglądać.Blok kanałów Eurosportu, wraz z dodatkowymi kanałami aktywnymi w czasie igrzysk, wyróżniony będzie w przewodnikach dekoderów UPC na pozycjach 50-54. W Eurosport 3, 4 i 5 będzie można zobaczyć rozgrywki nieprzerywane reklamami z komentarzem w języku angielskim.

Udostępnij

Powiązane artykuły
UPC Polska kontynuuje inwestycje w budowę sieci światłowodowej pozwalającej na wprowadzenie gigabitowych prędkości dla polskich klientów

temu

Warszawa, 14.05.2018 r.: Dostęp do gigabitowej sieci przyszłości wsparty innowacyjnymi rozwiązaniami cyfrowymi – modemem Connect Box, systemem Smart WiFi wraz z Boosterami oraz aplikacją Connect App – zapewni klientom jeszcze lepszą jakość internetu w domu i nowe możliwości korzystania z cyfrowej rozrywki i komunikacji od UPC.
Poznaj 7 powodów dla kórych warto wybrać UPC

temu

Internet światłowodowy z premium wifi, telewizja na różnych urządzeniach i wiele więcej…  
Już pół miliona klientów wybrało platformę Horizon od UPC

temu

Wprowadzenie cztery lata temu platformy Horizon do oferty UPC Polska było przełomowym wydarzeniem, które całkowicie zmieniło sposób korzystania z cyfrowej rozrywki. Widzowie zyskali większą swobodę dostępu do najlepszych kanałów telewizyjnych i treści na żądanie. Dekoder Horizon, który dzięki wbudowanemu modemowi łączy w sobie superszybki internet i telewizję, pozwala każdemu członkowi rodziny korzystać z treści na wielu urządzeniach jednocześnie, w każdym miejscu i o każdej porze.
Nowe korzyści w ofercie UPC – nie tylko dla studentów

temu

Trzy pakiety, w tym nowość – internet do 500 Mb/s. Umowa na internet i telewizję, podpisywana jest tylko na czas trwania roku akademickiego i kończy się z dniem 30 czerwca 2018.

UPC oferuje „więcej niż światłowód” w nowej kampanii Happy Home

Z początkiem lutego UPC startuje z nową odsłoną kampanii reklamowej Happy Home promującą internet oparty na światłowodzie, Premium Wi-Fi oraz telewizję najnowszej generacji na wielu urządzeniach jednocześnie i o każdej porze.