UPC oferuje „więcej niż światłowód” w nowej kampanii Happy Home
UPC oferuje „więcej niż światłowód” w nowej kampanii Happy Home

UPC oferuje „więcej niż światłowód” w nowej kampanii Happy Home

Opublikowany

Z początkiem lutego UPC startuje z nową odsłoną kampanii reklamowej Happy Home promującą internet oparty na światłowodzie, Premium Wi-Fi oraz telewizję najnowszej generacji na wielu urządzeniach jednocześnie i o każdej porze.

W najnowszej kampanii UPC oferuje swoim klientom ‘więcej niż światłowód’, bo Happy Home to nie tylko superszybki internet, ale także Premium Wi-Fi, dostępne w całym domu oraz możliwość oglądania ulubionych filmów, seriali i programów telewizyjnych na wielu urządzeniach jednocześnie. Dzięki temu, klienci UPC mogą dzielić się radością po swojemu, bez ograniczeń, w myśl hasła UPC „Radość z każdej chwili”. Kampania promuje pakiet z platformą telewizyjną nowej generacji Horizon z usługą Horizon Go i Replay TV i  internetem do 120 Mb/s dostępny w trzymiesięcznej promocji obniżającej abonament o 50%. Najnowszą propozycję UPC promować będą spoty emitowane w telewizji oraz online i w serwisach VOD. Reklamy oferty Happy Home emitowane będą od 1. lutego w Polsacie, TVN, kanałach tematycznych TVP i Polsatu oraz wybranych kanałach z grupy Premium TVN. Dodatkowo, spoty zobaczyć będzie można online w serwisach VOD: Flimweb.pl, Player.pl, VOD.pl.
Za kreację kampanii odpowiada agencja TBWA i Agencja HI, a za zakup mediów dom mediowy OMD.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.