UPC oferuje „więcej niż światłowód” w nowej kampanii Happy Home
UPC oferuje „więcej niż światłowód” w nowej kampanii Happy Home

UPC oferuje „więcej niż światłowód” w nowej kampanii Happy Home

Opublikowany

Z początkiem lutego UPC startuje z nową odsłoną kampanii reklamowej Happy Home promującą internet oparty na światłowodzie, Premium Wi-Fi oraz telewizję najnowszej generacji na wielu urządzeniach jednocześnie i o każdej porze.

W najnowszej kampanii UPC oferuje swoim klientom ‘więcej niż światłowód’, bo Happy Home to nie tylko superszybki internet, ale także Premium Wi-Fi, dostępne w całym domu oraz możliwość oglądania ulubionych filmów, seriali i programów telewizyjnych na wielu urządzeniach jednocześnie. Dzięki temu, klienci UPC mogą dzielić się radością po swojemu, bez ograniczeń, w myśl hasła UPC „Radość z każdej chwili”. Kampania promuje pakiet z platformą telewizyjną nowej generacji Horizon z usługą Horizon Go i Replay TV i  internetem do 120 Mb/s dostępny w trzymiesięcznej promocji obniżającej abonament o 50%. Najnowszą propozycję UPC promować będą spoty emitowane w telewizji oraz online i w serwisach VOD. Reklamy oferty Happy Home emitowane będą od 1. lutego w Polsacie, TVN, kanałach tematycznych TVP i Polsatu oraz wybranych kanałach z grupy Premium TVN. Dodatkowo, spoty zobaczyć będzie można online w serwisach VOD: Flimweb.pl, Player.pl, VOD.pl.
Za kreację kampanii odpowiada agencja TBWA i Agencja HI, a za zakup mediów dom mediowy OMD.

Kopiuj tekst

Udostępnij

UPC PODSUMOWAŁO ROK 2017

Koniec roku to czas podsumowań, dla UPC Polska był to rok wyjątkowy.