UPC PODSUMOWAŁO ROK 2017

UPC PODSUMOWAŁO ROK 2017

Opublikowany

Koniec roku to czas podsumowań, dla UPC Polska był to rok wyjątkowy.

Na początku roku, realizując nasze długoterminowe inwestycje w rozwój nowoczesnej sieci światłowodowej, udostępniliśmy przełomową usługę Replay TV na platformie nowej generacji – Horizon, z której korzysta obecnie ponad 400 000 naszych klientów. Przełomowym okresem okazał się wrzesień – właśnie wtedy wprowadziliśmy pakiety Happy Home z superszybkim internetem o prędkości do 500 Mb/s i modemem ConnectBox, a nasza marka przeszła rebranding. Wszystko po to, by oferować jeszcze lepszą jakość rozrywki i ułatwić kontakty z bliskimi zgodnie z nowym hasłem ‘Radość z każdej chwili’. Pod koniec roku wystartowała kolejna już, 5 edycja programu dla przedsiębiorców Think Big.Zachęcamy Państwa do zapoznania się z infografiką podsumowującą rok UPC.
UPC_rok_2017-491x1024.jpg

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.