UPC PODSUMOWAŁO ROK 2017

UPC PODSUMOWAŁO ROK 2017

Opublikowany

Koniec roku to czas podsumowań, dla UPC Polska był to rok wyjątkowy.

Na początku roku, realizując nasze długoterminowe inwestycje w rozwój nowoczesnej sieci światłowodowej, udostępniliśmy przełomową usługę Replay TV na platformie nowej generacji – Horizon, z której korzysta obecnie ponad 400 000 naszych klientów. Przełomowym okresem okazał się wrzesień – właśnie wtedy wprowadziliśmy pakiety Happy Home z superszybkim internetem o prędkości do 500 Mb/s i modemem ConnectBox, a nasza marka przeszła rebranding. Wszystko po to, by oferować jeszcze lepszą jakość rozrywki i ułatwić kontakty z bliskimi zgodnie z nowym hasłem ‘Radość z każdej chwili’. Pod koniec roku wystartowała kolejna już, 5 edycja programu dla przedsiębiorców Think Big.Zachęcamy Państwa do zapoznania się z infografiką podsumowującą rok UPC.
UPC_rok_2017-491x1024.jpg

Udostępnij

PREZES UPC PO PIERWSZYM "ASK ME ANYTHING" - OGROMNE ZAINTERESOWANIE KLIENTÓW

Społeczności UPC założyliśmy prawie 4 miesięcy temu, aby stworzyć przestrzeń klientom i fanom nowych technologii do dzielenia się wiedzą na temat naszych usług a także nowościami technologicznymi. Forum rozwija się bardzo prężnie – obecnie liczy już niemal 700  aktywnych użytkowników.W środę, 31 stycznia 2018, oddaliśmy Społeczność w ręce prezesa – podczas kilkugodzinnego AMA, Frans- Willem de Kloet odpowiadał na pytania klientów (i nie tylko).