PREZES UPC PO PIERWSZYM "ASK ME ANYTHING" - OGROMNE ZAINTERESOWANIE KLIENTÓW

PREZES UPC PO PIERWSZYM "ASK ME ANYTHING" - OGROMNE ZAINTERESOWANIE KLIENTÓW

Opublikowany

Społeczności UPC założyliśmy prawie 4 miesięcy temu, aby stworzyć przestrzeń klientom i fanom nowych technologii do dzielenia się wiedzą na temat naszych usług a także nowościami technologicznymi. Forum rozwija się bardzo prężnie – obecnie liczy już niemal 700  aktywnych użytkowników.W środę, 31 stycznia 2018, oddaliśmy Społeczność w ręce prezesa – podczas kilkugodzinnego AMA, Frans- Willem de Kloet odpowiadał na pytania klientów (i nie tylko).

AMA_posumowanie.jpg
Aktywność użytkowników przeszła nasze najśmielsze oczekiwania. W sumie padło ponad 90 pytańdotyczących m.in. oferty UPC, rozwoju usług czy inwestycji. Dyskusji przyglądało się ponad 250 zalogowanych użytkowników, do Społeczności dołączyło ponad 300 nowych użytkowników a liczba wyświetleń witryny wynosi 14 000  i nadal rośnie…AMA (Ask me anything), to popularny na zachodzie harvardzki system zadawania pytań prelegentom. O przebiegu spotkania decydują jego aktywni uczestnicy mogący pytać o wszystko, na co tylko chcą otrzymać odpowiedź.

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.