NOWY CEO UPC POLSKA
NOWY CEO UPC POLSKA

NOWY CEO UPC POLSKA

Opublikowany

Robert Redeleanu obejmie od 1 kwietnia 2018 roku stanowisko CEO UPC Polska. Dotychczas pełnił funkcję CEO UPC na Węgrzech i w Rumunii, gdzie rozwijał pozycję rynkową UPC, promując innowacyjność i realizując zintegrowaną strategię działań zorientowanych na potrzeby klienta. Robert Redeleanu zastąpi na tym stanowisku Fransa-Willema de Kloet, który odchodzi z firmy z końcem marca br.

Robert ma kilkunastoletnie doświadczenie i osiągnięcia w zarządzaniu w międzynarodowych organizacjach w branży FMCG oraz telekomunikacyjnej, pełniąc wiele funkcji kierowniczych w obszarze marketingu i sprzedaży. W 2013 roku dołączył do Liberty Global, wzmacniając najpierw UPC w Rumunii, a w 2016 UPC na Węgrzech. Jako CEO obu spółek, przyczynił się do budowy wartości dla klientów i poprawy wyników operacyjnych, rozwijając pozycję rynkową na obu rynkach.

Cieszę się, że mogliśmy mianować Roberta Redeleanu na lidera UPC Polska, naszej największej spółki w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i jestem przekonana, iż jego dotychczasowe dokonania w Liberty Global przyczynią się do dalszego rozwoju UPC Polska, a co za tym idzie – również działalności Liberty Global w całym regionie CEE. Jednocześnie chciałabym podziękować Fransowi-Willemowi za wkład w rozwój i wzmacnianie pozycji rynkowej UPC, budując solidne fundamenty do dalszego wzrostu, i życzyć mu powodzenia w przyszłości 

Severina Pascu, CEO Liberty Global CEE.

Robert Redeleanu rozpoczął karierę zawodową w 1996 roku w Unileverze, gdzie pełnił wiele kierowniczych funkcji w regionie CEE i w krajach bałtyckich. W latach 2006-2009 był szefem marketingu Unilevera w Rosji i na Ukrainie, a następnie CEO Scandia Foods. Zanim dołączył do UPC, był też związany z firmą telekomunikacyjną Telemobil, jako dyrektor marketingu. Robert jest absolwentem ASE w Bukareszcie, o specjalizacji finanse i bankowość. Ukończył także Executive Management Program w Darden School of Business na Uniwersytecie Wirginii w latach 2008-2010.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Robert_Redeleanu-12_r_m-750x1024.jpg

grafika | 123 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.