UPC z Gwiazdą Jakości Obsługi 2018!

UPC z Gwiazdą Jakości Obsługi 2018!

Opublikowany

Nasi klienci ponownie wyróżnili najlepszą jakość obsługi UPC oraz niezawodne usługi

15 marca, w Międzynarodowy Dzień Konsumenta,  Polski Program Jakości Obsługi nagrodził najbardziej przyjazne firmy Gwiazdami Jakości Obsługi. Głosami klientów, UPC Polska już po raz drugi zostało nagrodzone w kategorii ‘Dostawcy rozwiązań telewizyjno-internetowych’. To wyróżnienie stanowi dowód uznania klientów i wskazuje, że odznaczone nim firmy stosują najwyższe standardy obsługi.

Jesteśmy dumni, że klienci po raz drugi docenili naszą obsługę Gwiazdą Jakości. Na to zaufanie pracujemy codziennie, rozwijając kompetencję konsultantów będących na pierwszej linii kontaktu, ale także dostosowując procesy i narzędzia do bardzo dynamicznych potrzeb rynku. Naszym priorytetem jest natychmiastowa reakcja na potrzeby klientów.

Konrad Skórczyński, Country Head of Customer Care.  

W trosce o komfort klientów, UPC wdraża szereg nowoczesnych rozwiązań ułatwiających im kontakt z firmą,  jak chat czy Społeczność UPC.
Zespół Customer Experience UPC Polska z wyróżnieniem 

Zespół Customer Experience UPC Polska z wyróżnieniem 

Ta nagroda to także zobowiązanie do dalszej pracy nad polepszaniem jakości naszych usług, a tym samym satysfakcji klientów.

Konrad Skórczyński, Country Head of Customer Care.  

Zwycięzcy wyłaniani są za pośrednictwem Polskiego Programu Jakości Obsługi na podstawie opinii pozostawianych na portalu www.jakoscobslugi.pl oraz w dedykowanej ankiecie satysfakcji.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Kanał NICKTOONS dostępny w Telewizji Cyfrowej UPC POLSKA

Do bogatej oferty telewizyjnej UPC, dołączył nowy kanał Nicktoons. To dobra wiadomość dla najmłodszych miłośników zabawnych animacji, które są nadawane 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, wyłącznie w jakości HD.