UPC z Gwiazdą Jakości Obsługi 2018!

UPC z Gwiazdą Jakości Obsługi 2018!

Opublikowany

Nasi klienci ponownie wyróżnili najlepszą jakość obsługi UPC oraz niezawodne usługi

15 marca, w Międzynarodowy Dzień Konsumenta,  Polski Program Jakości Obsługi nagrodził najbardziej przyjazne firmy Gwiazdami Jakości Obsługi. Głosami klientów, UPC Polska już po raz drugi zostało nagrodzone w kategorii ‘Dostawcy rozwiązań telewizyjno-internetowych’. To wyróżnienie stanowi dowód uznania klientów i wskazuje, że odznaczone nim firmy stosują najwyższe standardy obsługi.

Jesteśmy dumni, że klienci po raz drugi docenili naszą obsługę Gwiazdą Jakości. Na to zaufanie pracujemy codziennie, rozwijając kompetencję konsultantów będących na pierwszej linii kontaktu, ale także dostosowując procesy i narzędzia do bardzo dynamicznych potrzeb rynku. Naszym priorytetem jest natychmiastowa reakcja na potrzeby klientów.

Konrad Skórczyński, Country Head of Customer Care.  

W trosce o komfort klientów, UPC wdraża szereg nowoczesnych rozwiązań ułatwiających im kontakt z firmą,  jak chat czy Społeczność UPC.
Zespół Customer Experience UPC Polska z wyróżnieniem 

Zespół Customer Experience UPC Polska z wyróżnieniem 

Ta nagroda to także zobowiązanie do dalszej pracy nad polepszaniem jakości naszych usług, a tym samym satysfakcji klientów.

Konrad Skórczyński, Country Head of Customer Care.  

Zwycięzcy wyłaniani są za pośrednictwem Polskiego Programu Jakości Obsługi na podstawie opinii pozostawianych na portalu www.jakoscobslugi.pl oraz w dedykowanej ankiecie satysfakcji.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.