Kanał NICKTOONS dostępny w Telewizji Cyfrowej UPC POLSKA
Kanał NICKTOONS dostępny w Telewizji Cyfrowej UPC POLSKA

Kanał NICKTOONS dostępny w Telewizji Cyfrowej UPC POLSKA

Opublikowany

Do bogatej oferty telewizyjnej UPC, dołączył nowy kanał Nicktoons. To dobra wiadomość dla najmłodszych miłośników zabawnych animacji, które są nadawane 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, wyłącznie w jakości HD.


Nicktoons to trzecia stacja z rodziny Nickelodeon w Polsce. Oferta programowa kanału kierowana jest do dzieci w wieku od 4 do 10 lat. W ramówce nadającej od lutego br., wyłącznie w jakości HD stacji znajdują się nowości, takie jak opowiadający historię legendarnych wojowniczek serial „Mysticons”, przenosząca widzów do tajemniczego domu animacja „Witajce w Wayne”, a także produkcja, przedstawiające niezwykłe perypetie energicznej bestii pt. „Bunsen, ty bestio!”.

Nicktoons dostępny jest w pakiecie Max na pozycji 669 na dekoderach Mediabox oraz na pozycji 608 na dekoderze Horizon.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

NICKTOONS.jpg

grafika | 18,7 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.