Nowa sportowa oferta Happy Home od UPC

Nowa sportowa oferta Happy Home od UPC

Opublikowany

Każdy z domowników ogląda to, co chce i kiedy chce

UPC przygotowało specjalną ofertę Happy Home na mistrzostwa świata w piłce nożnej, nie tylko dla fanów futbolu. Klienci znajdą w niej światłowodowy internet o prędkości do 120 Mb/s, telewizję cyfrową ze 107 kanałami TV oraz sportową paczkę, która w nowej ofercie będzie aż trzy razy tańsza niż cennikowa wartość zawartych w niej produktów.
Grafika-do-IP_SPORT-PACK.jpg

Nasza nowa oferta Happy Home, której hasło brzmi „W Twoim domu wszyscy wygrywają”, skierowana jest do wszystkich domowników – zarówno fanów piłki nożnej, jak i tych, którzy w czasie rozgrywek wolą obejrzeć film, serial lub inne sportowe rywalizacje. Przy tej okazji nawiązaliśmy też współpracę z marka Samsung, w ramach której wszyscy klienci mundialowego pakietu otrzymają voucher zniżkowy na zakup czterech modeli telewizorów tej marki.

Nowy pakiet Happy Home wypełniony jest najlepszymi usługami UPC. Dzięki aplikacji Horizon Go na telewizory, komputery oraz urządzenia mobilne, każdy może oglądać ulubione treści na dowolnym ekranie w domu i poza nim. Replay TV umożliwia dostęp do programów do 7 dni od ich emisji. Usługa Multiroom HD daje natomiast możliwość swobodnego wyboru programów i oglądania ich na dwóch telewizorach w domu. Pakiet kanałów Eleven Sports będzie gratką dla miłośników ogromnych sportowych emocji, przeżywanych w jakości HD. Oferta to również superszybki internet oparty na światłowodzie do 120 Mb/s i telewizja cyfrowa najnowszej generacji ze 107 kanałami TV, w tym 70 w HD.
Nowy pakiet stworzony został z myślą o nowych i obecnych klientach UPC. Można go zamawiać od maja do końca lipca. Cena całego pakietu zaczyna się od 89 zł/mc. Każdy, kto skorzysta z oferty ze zobowiązaniem na 24 miesiące, otrzyma voucher, umożliwiający zakup telewizora Samsung nawet z 10% zniżką. Kupon upoważnia do zakupu telewizora 32’’, 49’’, 55’’ lub 65’’ w sklepie internetowym www.sklepsamsung.pl z darmową dostawą do domu, również w ratach 0%.
Więcej informacji o ofercie, znajduje się na:  https://www.upc.pl/pakiety/promocje/sportpack

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

UPC_billboard_mistrzostwa_tlo-i-panowie-MNIEJSZY-PLIK.jpg

grafika | 447 KB

Pobierz
Grafika-do-IP_SPORT-PACK.jpg

grafika | 107 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.