UPC Biznes startuje z nową ofertą dla firm z segmentu SoHo i odświeża markę

UPC Biznes startuje z nową ofertą dla firm z segmentu SoHo i odświeża markę

Opublikowany

UPC Biznes wprowadza nową identyfikację wizualną oraz kampanię pod hasłem „Otwórz się na sukces”. Pierwszym etapem nowej kampanii jest start oferty dedykowanej firmom sektora Small office/Home office. Znajdują się w niej cztery prędkości internetu, w tym dwie nowe – 200 Mb/s i 400 Mb/s wraz z wysokimi prędkościami wysyłania danych 20 i 40 MB/s, Premium WiFi, bogaty wybór kanałów telewizyjnych, Telefon bez limitu oraz Pakiety Bezpieczeństwa i gwarantowane poziomy świadczenia usług (SLA). Oferta podzielona została na trzy grupy: Start, Smart i Pro. Każda z nich odpowiada różnym potrzebom przedsiębiorców z segmentu SoHo.

Wprowadzenie nowego portfolio usług to efekt precyzyjnej analizy potrzeb przedsiębiorców, przeprowadzonej przez UPC Biznes. W jej wyniku powstała oferta, która wspiera rozwój biznesu i zawiera niezawodne oraz bezpieczne rozwiązania dla firm. Jej wyróżnikiem jest dedykowana obsługa klienta oraz bezpieczeństwo korzystania z usług.

Dzięki dedykowanej, profesjonalnej i szybkiej obsłudze klienta biznesowego, przedsiębiorcy mogą skupić się na tym co najważniejsze – prowadzeniu firmy. Całą resztą zajmuje się UPC Biznes, wiarygodny, doświadczony partner biznesowy. Od wielu lat stawiamy na partnerskie relacje i wspieranie rozwoju biznesu, a nasza nowa identyfikacja wizualna i hasło kampanii „Otwórz się na sukces” oraz oferta stworzona w oparciu o badanie potrzeb firm działających na rynku, doskonale odzwierciedlają nasze podejście. Naszym celem jest oferowanie usług, które pozwolą małym firmom wejść z sukcesem w erę cyfryzacji.

Agnieszka Zawistowska, Dyrektor UPC Biznes

logo-b2b- with-teal-stroke_BIZNES_SMALL_FONT.PNG
Oferty Biznes Smart i Pro to również Pakiet Bezpieczeństwa F-Secure, nawet dla 25 urządzeń (komputery, smartfony, tablety), oraz pisemna gwarancja jakości i usunięcia awarii w określonym czasie - SLA. W zależności od wariantu zamówionego internetu, jest to do 12 godzin przy Biznes Smart 300/30 Mb/s i do 6 godzin dla  Biznes Pro 400/40 Mb/s i 600/60 Mb/s.

W ofercie Biznes Start Smart Pro firmy mogą wybierać pakiety zawierające wszystkie trzy usługi: internet, telefonię stacjonarną oraz telewizję cyfrową, internet w duecie z telefonem lub telewizją albo sam internet. Ceny rozpoczynają się od 69,99 zł netto miesięcznie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

logo-b2b-.jpg

grafika | 98,4 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
UPC Biznes z kanałami Eleven Sports dla hoteli

temu

Eleven, Eleven Sports i Eleven Extra to kanały sportowe, które wzbogaciły ofertę  programową UPC Biznes dla hoteli. Pakiet kanałów ELEVEN SPORTS powstał głównie z myślą o hotelach, które pragną zapewnić swoim klientom i gościom dostęp do największych sportowych emocji.
‘Business Week’ od UPC – Nowa oferta bez zobowiązań dla przedsiębiorców

temu

W biznesowych pakietach UPC, klienci otrzymają dostęp do ultraszybkiego światłowodowego internetu o prędkości nawet 600 Mb/s, bez okresu zobowiązania
UPC Biznes zwiększa ochronę internetu dla średnich i dużych przedsiębiorstw wprowadzając usługę skutecznej ochrony przed atakami DDoS

temu

UPC Biznes wprowadziło całkowicie nową usługę, która zapewnia klientom skuteczną ochronę przed zagrożeniem związanym z rozproszonymi atakami typu Distributed Denial of Service (DDoS). Wspiera ona usługę symetrycznego dostępu do Internetu realizowanego w technologii światłowodowej.
600/60 Mb/s – nowa oferta dla firm od UPC Biznes z podwojoną prędkością wysyłania danych →

temu

Warszawa, 7 grudnia 2016 r.: Polscy przedsiębiorcy od dziś mogą wysłać kluczowe dokumenty i dane dwukrotnie szybciej, dzięki nowej usłudze internetowej od UPC Biznes, dostawcy innowacyjnych usług telekomunikacyjnych dla przedsiębiorstw. Bezpłatne zwiększenie prędkości internetowych pozwoli klientom, przesyłać dane z prędkością aż do 60 Mb/s. To kolejne udoskonalenie, po niedawnym przyspieszeniu prędkości pobierania danych do 600 Mb/s w UPC Biznes.