Anna Putts jurorem europejskiego konkursu Euro Effie 2018
Anna Putts jurorem europejskiego konkursu Euro Effie 2018

Anna Putts jurorem europejskiego konkursu Euro Effie 2018

Opublikowany

Anna Putts, dyrektor komunikacji marketingowej UPC w regionie Europy Środkowo - Wschodniej, została członkiem jury europejskiej edycji konkursu Effie 2018. 

1 marca ubiegłego roku, Anna Putts dołączyła do UPC, obejmując stanowisko Head of Marketing Communication w regionie Europy Środkowo- Wschodniej. Z sukcesem przeprowadziła rebranding marki na 5 rynkach skutecznie wdrażając nowe wartości marki oraz nową identyfikację wizualną. Wcześniej pracowała jako dyrektor marketingu w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadała za całościowy marketing produktów z grupy Mobile, AGD i RTV oraz B2B (PR, social media, digital, media, komunikacja, badania). Była także dyrektorem marketingu platformy satelitarnej n. Ukończyła studia na Intercontinental University w Londynie i uzyskała dyplom MBA. Jest też absolwentką zarządzania i marketingu. 
Anna Putts.jpg
Czterokrotnie otrzymała nagrodę w prestiżowym konkursie Effie za skuteczność kampanii reklamowej. W 2014 r. zdobyła również Grand Prix w Konkursie na Dyrektora Marketingu Roku, organizowanym przez Mediarun. Effie jest paneuropejskim konkursem nagradzającym i promującym kampanie marketingowe marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania komunikacyjne oraz wysokie wyniki biznesowe. Oprócz Euro Effie istnieją regionalne programy w regionie Azji i Pacyfiku oraz na Bliskim Wschodzie w Afryce Północnej.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Anna Putts.jpg

grafika | 4,26 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.