Anna Putts jurorem europejskiego konkursu Euro Effie 2018
Anna Putts jurorem europejskiego konkursu Euro Effie 2018

Anna Putts jurorem europejskiego konkursu Euro Effie 2018

Opublikowany

Anna Putts, dyrektor komunikacji marketingowej UPC w regionie Europy Środkowo - Wschodniej, została członkiem jury europejskiej edycji konkursu Effie 2018. 

1 marca ubiegłego roku, Anna Putts dołączyła do UPC, obejmując stanowisko Head of Marketing Communication w regionie Europy Środkowo- Wschodniej. Z sukcesem przeprowadziła rebranding marki na 5 rynkach skutecznie wdrażając nowe wartości marki oraz nową identyfikację wizualną. Wcześniej pracowała jako dyrektor marketingu w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadała za całościowy marketing produktów z grupy Mobile, AGD i RTV oraz B2B (PR, social media, digital, media, komunikacja, badania). Była także dyrektorem marketingu platformy satelitarnej n. Ukończyła studia na Intercontinental University w Londynie i uzyskała dyplom MBA. Jest też absolwentką zarządzania i marketingu. 
Anna Putts.jpg
Czterokrotnie otrzymała nagrodę w prestiżowym konkursie Effie za skuteczność kampanii reklamowej. W 2014 r. zdobyła również Grand Prix w Konkursie na Dyrektora Marketingu Roku, organizowanym przez Mediarun. Effie jest paneuropejskim konkursem nagradzającym i promującym kampanie marketingowe marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania komunikacyjne oraz wysokie wyniki biznesowe. Oprócz Euro Effie istnieją regionalne programy w regionie Azji i Pacyfiku oraz na Bliskim Wschodzie w Afryce Północnej.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Anna Putts.jpg

grafika | 4,26 MB

Pobierz
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.