UPC Polska poszerza swoją ofertę telewizyjnej rozrywki o kanał Epic Drama
UPC Polska poszerza swoją ofertę telewizyjnej rozrywki o kanał Epic Drama

UPC Polska poszerza swoją ofertę telewizyjnej rozrywki o kanał Epic Drama

Opublikowany

UPC Polska wzbogaca swoje portfolio programów o Epic Drama – kanał oferujący krajowej publiczności dostęp do największych współczesnych produkcji kostiumowych. Nowy kanał będzie dostępny w pakiecie Max od 12 czerwca br. Dodatkowo, zostanie promocyjnie udostępniony abonentom pakietu Select do 19 sierpnia br. Dzięki współpracy z międzynarodową firmą mediową Viasat World, abonenci UPC Polska mają dostęp do atrakcyjnych kanałów tematycznych oferowanych w polskiej wersji językowej
i jakości HD. Oprócz znanych już polskim widzom kanałów Polsat Viasat History, Polsat Viasat Explore i Polsat Viasat Nature, operator wprowadza do oferty kanał Epic Drama, stanowiący zupełnie nową propozycję dla krajowej widowni. Podstawową ofertę stacji stanowią seriale kostiumowe, a szeroki zakres emitowanych produkcji obejmuje przede wszystkim tematykę wojenną, przygodową, kryminalną, romantyczną i obyczajową.

Dzięki starannie opracowanej, atrakcyjnej ramówce kanał Epic Drama  odniósł już ogromny sukces wśród odbiorców w Polsce, Rumunii i na  Węgrzech. Wierzymy, że udostępnienie go również klientom UPC przyczyni  się do utrzymania tej pozycji oraz umożliwi nam poszerzenie grona  wiernych widzów. Dołączenie stacji Epic Drama do naszych dotychczasowych propozycji  kanałowych jest naturalnym krokiem i konsekwencją długotrwałej  współpracy z UPC. Perspektywa poszerzenia oferty programowej o kolejne  atrakcyjne pozycje daje naszym widzom gwarancję najwyższej jakości  oferty telewizyjnej dostępnej na wyciągnięcie ręki.

Benjamin Groocock, Acting VP Commercial Affairs w Viasat World

Propozycje programowe kanału opierają się na najlepszych współczesnych  dramatach kostiumowych z całego świata, w tym tytułów wyprodukowanych w  Wielkiej Brytanii, USA, Hiszpanii, Francji, Włoszech, Australii i  Kanadzie. Zasadniczą część ramówki stanowią premierowe pozycje, a tytuły  takie jak: “Rozpustnice”, “Zaraza”, “Szpiedzy Waszyngtona”, “Stróż  Prawa” czy “Prawdziwa historia rodu Borgiów” zyskały uznanie zarówno  wśród krytyków, jak i szerokiej publiczności.

Bardzo nas cieszy kolejna możliwość poszerzenia oferty Happy Home w  obszarze telewizyjnej rozrywki i wierzymy, że bogata propozycja seriali  kostiumowych kanału Epic Drama przypadnie do gustu klientom UPC.

Ewelina Rabsztyn, CEE Content Director w UPC

Epic Drama rozpoczął nadawanie w grudniu 2017 roku. Poza Polską oferta  stacji dostępna jest w Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Grecji, Rumunii,  Serbii, Słowacji, Turcji oraz na Ukrainie i Węgrzech.
UPC_Citylight_Harlots_03_mid.jpg

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.