Kontakt dla mediów

Kontakt dla mediów

Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami!

Michal_kolo_260.png
Michał Fura
​Rzecznik Prasowy
​Corporate Communications & Public Affairs Director
michal.fura@upc.pl
TT: @michalfura

Natka_kolo_260.png
Natalia Szulc
Corporate Communications Manager
natalia.szulc@upc.pl

Piotr_kolo_260.jpg
Piotr Buczek
Corporate Communications Specialist
piotr.buczek@upc.pl
Powiązane artykuły
Wzrost liczby klientów i poprawa wyników w trzecim kwartale dzięki nowej ofercie gigabitowej i kolejnemu przyspieszeniu internetu

Wprowadzenie prędkości gigabitowej wraz z nowymi ofertami dla klientów indywidualnych i biznesowych przyczyniło się do wzrostu liczby klientów oraz poprawy wyników UPC w obu segmentach w III kwartale 2018 roku. Całkowita liczba usług (RGUs) wzrosła o 15 700 w porównaniu
Polsat Games HD i Polsat Rodzina HD w UPC Polska

16 października 2018 roku klienci UPC Polska zyskali dostęp do dwóch nowych kanałów Grupy Polsat – Polsat Games HD oraz Polsat Rodzina HD. Tym samym, w ofercie UPC Polska znajduje się obecnie 130 kanałów w rozdzielczości HD.
Znamy zwycięzców Grand Video Awards 2018

W czwartek, 11 października w warszawskim kinie Iluzjon odbyła się gala czwartej edycji Grand Video Awards. Jury wyłoniło zwycięzców w 10 kategoriach, a nagrody przyznali partnerzy konkursu. W imieniu UPC Polska, Nagrodę Widzów przyznaną Krzysztofowi Gonciarzowi wręczyła Dyrektor Komunikacji Marketingowej UPC – Małgorzata Samotyjek-Kleniewska.
Internet gigabitowych prędkości umożliwi rozwój nowych obszarów rozrywki cyfrowej - infuture hatalska foresight institute i UPC Polska prezentują raport “Giga Entertainment. Przyszłość rozrywki w dobie gigabitowego internetu, AI, IoT oraz MEC”

Niezawodny internet gigabitowych prędkości, umożliwiający oferowanie usług wymagających szybkiego połączenia z siecią, a także rozwój nowych technologii takich jak VR, AR i AI staną się napędem dla rozwoju rozrywki cyfrowej. Dzięki nim doświadczenia użytkowników zostaną przeniesione na jeszcze wyższy poziom, m.in. dzięki pogłębieniu personalizacji i partycypacji. Według raportu “Giga Entertainment. Przyszłość rozrywki w dobie gigabitowego internetu, AI, IoT oraz MEC” opracowanego na zlecenie UPC Polska przez infuture hatalska foresight institute, cyfrowa rozrywka obejmie kolejne obszary naszego życia takie jak opieka zdrowotna, edukacja czy turystyka. Raport podsumowuje aktualne trendy i stanowi analizę wyników badania polskich internautów[1]. Aż 57% z nich oczekuje, że rozwój sieci gigabitowych spowoduje głębokie zmiany w rozrywce cyfrowej: nie tylko pod względem jakości czy sposobów korzystania, ale także w odniesieniu do nowych obszarów i form, których będziemy doświadczać dzięki digitalizacji i szybkiemu internetowi.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.