UPC Polska odpaliło kosmiczną prędkość nad Wisłą

UPC Polska odpaliło kosmiczną prędkość nad Wisłą

Opublikowany

Bulwary Wiślane rozświetliły się za sprawą specjalnego pokazu przygotowanego przez UPC Polska dla mieszkańców stolicy. Akcja symbolizuje wejście Warszawy w erę gigabitowych prędkości internetu.

Pokaz można było obejrzeć wieczorem we wtorek 18 września na Bulwarach Wiślanych. Na praskim brzegu Wisły rozbłysnął laser i neonowa instalacja nawiązująca do kultowych symboli Warszawy. Konstrukcja znajduje się na barce. W centrum miasta można było też spotkać animatorów w strojach astronautów, znanych z najnowszego spotu UPC, którzy zachęcali do pojawienia się nad rzeką.
_DSC4652-Edit.jpg
UPC Polska prowadzi kampanię reklamującą najszybszy na rynku internet o przepustowości do 1Gb/s. Jednym z elementów promocji jest właśnie nadwiślańskie wydarzenie.
_DSC5189.jpg
Niestandardowa akcja wspiera działania reklamowe prowadzone w telewizji, radiu, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kreację kampanii przygotowały agencje Opus B oraz GoldenSubmarine. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, który wspólnie z Futura Media zajął się również realizacją projektu na barce i laserem. O akcje ambientowe w kilkunastu lokalizacjach miasta i event główny zadbała agencja Reequest Events, której astronauci jeszcze przez tydzień będą zachęcać przechodniów do dzielenia się gigaprędkością w mediach społecznościowych.
Neonową instalację oraz laser będzie można oglądać do 1 października.
_DSC5406.jpg

Udostępnij

Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.