UPC Polska kontynuuje wzrost w II kwartale

UPC Polska zwiększyło w II kwartale 2019 bazę klientów i liczbę cyfrowych subskrypcji o odpowiednio 5 300 oraz 25 900. Tym samym, w pierwszej połowie roku wzrost liczby usług cyfrowych był pięciokrotnie większy niż w analogicznym okresie 2018 roku. Dodatkowo, baza klient...
UPC Polska kontynuuje wzrost bazy klientów i rozwój biznesu

Oferta superszybkiego internetu opartego na światłowodzie i jeszcze bogatszej telewizji cyfrowej wraz z najwyższej jakości obsługą, przełożyły się na wzrost liczby klientów UPC Polska w I kwartale o 15 000 i 39 300 nowych subskrypcji usług cyfrowych. To znaczące przyśpie...
UPC Polska przyśpiesza wzrost w 2018 roku

Wprowadzenie prędkości gigabitowej i program przyśpieszania internetu dla klientów, bogatsza oferta telewizji cyfrowej ze sportowymi kanałami premium oraz poprawa wskaźników jakości obsługi i satysfakcji z oferty, przyczyniły się do zwiększenia liczby klientów o 12 900 o...
Wzrost liczby klientów i poprawa wyników w trzecim kwartale dzięki nowej ofercie gigabitowej i kolejnemu przyspieszeniu internetu

Wprowadzenie prędkości gigabitowej wraz z nowymi ofertami dla klientów indywidualnych i biznesowych przyczyniło się do wzrostu liczby klientów oraz poprawy wyników UPC w obu segmentach w III kwartale 2018 roku. Całkowita liczba usług (RGUs) wzrosła o 15 700 w porównaniu ...
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. ...
Liberty Global, właściciel UPC, zainwestował w Polsce ponad 400 milionów euro w rozwój internetu światłowodowego

Jak wynika z raportu firmy konsultingowej OXERA, inwestycje największego międzynarodowego dostawcy usług telewizyjnych i szerokopasmowego internetu przekładają się na korzyści dla milionów użytkowników, biznesu i polskiej gospodarki.
Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2016 roku

UPC Polska zwiększa liczbę klientów usług cyfrowych i zapowiada znaczące inwestycje w rozwój infrastruktury
Frans-Willem de Kloet: Operatorzy sieci kablowych inwestują w innowacje

Operatorzy sieci kablowych dają klientom więcej wartości niż tradycyjni operatorzy i napędzają innowacyjność gospodarki – mówi Frans-Willem de Kloet w wywiadzie opublikowanym dziś w dodatku „Liderzy Innowacji” do „Dziennika Gazety Prawnej”. Prezes przypomniał, że branża ...
UPC inwestuje w wartość dla klientów i rozwija sieć salonów

Tomasz Dakowski, członek zarządu i dyrektor sprzedaży otworzył dziś salon przy ul. Targowej 47, na warszawskiej Pradze. Dziś, na coraz bardziej konkurencyjnym rynku, trzeba wyróżnić się oferowaną wartością, a jedną z metod jest z pewnością zapewnianie jak największej dos...
Wyniki UPC Polska w III kwartale 2019: czwarty z rzędu kwartał wzrostu liczby klientów

W III kwartale 2019 roku UPC Polska rozbudowało ofertę internetu i cyfrowej rozrywki o usługi mobilne, stając się operatorem konwergentnym, oraz kontynuowało pozyskiwanie nowych klientów. Ich liczba w porównaniu do ubiegłego roku wzrosła o 39 700 do 1 470 600, a trzeci k...
UPC Polska kontynuuje wzrost w II kwartale

UPC Polska zwiększyło w II kwartale 2019 bazę klientów i liczbę cyfrowych subskrypcji o odpowiednio 5 300 oraz 25 900. Tym samym, w pierwszej połowie roku wzrost liczby usług cyfrowych był pięciokrotnie większy niż w analogicznym okresie 2018 roku. Dodatkowo, baza klient...
UPC Polska kontynuuje wzrost bazy klientów i rozwój biznesu

Oferta superszybkiego internetu opartego na światłowodzie i jeszcze bogatszej telewizji cyfrowej wraz z najwyższej jakości obsługą, przełożyły się na wzrost liczby klientów UPC Polska w I kwartale o 15 000 i 39 300 nowych subskrypcji usług cyfrowych. To znaczące przyśpie...
UPC Polska przyśpiesza wzrost w 2018 roku

Wprowadzenie prędkości gigabitowej i program przyśpieszania internetu dla klientów, bogatsza oferta telewizji cyfrowej ze sportowymi kanałami premium oraz poprawa wskaźników jakości obsługi i satysfakcji z oferty, przyczyniły się do zwiększenia liczby klientów o 12 900 o...
Wzrost liczby klientów i poprawa wyników w trzecim kwartale dzięki nowej ofercie gigabitowej i kolejnemu przyspieszeniu internetu

Wprowadzenie prędkości gigabitowej wraz z nowymi ofertami dla klientów indywidualnych i biznesowych przyczyniło się do wzrostu liczby klientów oraz poprawy wyników UPC w obu segmentach w III kwartale 2018 roku. Całkowita liczba usług (RGUs) wzrosła o 15 700 w porównaniu ...
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. ...
Liberty Global, właściciel UPC, zainwestował w Polsce ponad 400 milionów euro w rozwój internetu światłowodowego

Jak wynika z raportu firmy konsultingowej OXERA, inwestycje największego międzynarodowego dostawcy usług telewizyjnych i szerokopasmowego internetu przekładają się na korzyści dla milionów użytkowników, biznesu i polskiej gospodarki.
Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2016 roku

UPC Polska zwiększa liczbę klientów usług cyfrowych i zapowiada znaczące inwestycje w rozwój infrastruktury
Frans-Willem de Kloet: Operatorzy sieci kablowych inwestują w innowacje

Operatorzy sieci kablowych dają klientom więcej wartości niż tradycyjni operatorzy i napędzają innowacyjność gospodarki – mówi Frans-Willem de Kloet w wywiadzie opublikowanym dziś w dodatku „Liderzy Innowacji” do „Dziennika Gazety Prawnej”. Prezes przypomniał, że branża ...
UPC inwestuje w wartość dla klientów i rozwija sieć salonów

Tomasz Dakowski, członek zarządu i dyrektor sprzedaży otworzył dziś salon przy ul. Targowej 47, na warszawskiej Pradze. Dziś, na coraz bardziej konkurencyjnym rynku, trzeba wyróżnić się oferowaną wartością, a jedną z metod jest z pewnością zapewnianie jak największej dos...
1
2