Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Liberty Global, właściciel UPC, zainwestował w Polsce ponad 400 milionów euro w rozwój internetu światłowodowego

Jak wynika z raportu firmy konsultingowej OXERA, inwestycje największego międzynarodowego dostawcy usług telewizyjnych i szerokopasmowego internetu przekładają się na korzyści dla milionów użytkowników, biznesu i polskiej gospodarki.
Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2016 roku

UPC Polska zwiększa liczbę klientów usług cyfrowych i zapowiada znaczące inwestycje w rozwój infrastruktury
Frans-Willem de Kloet: Operatorzy sieci kablowych inwestują w innowacje

Operatorzy sieci kablowych dają klientom więcej wartości niż tradycyjni operatorzy i napędzają innowacyjność gospodarki – mówi Frans-Willem de Kloet w wywiadzie opublikowanym dziś w dodatku „Liderzy Innowacji” do „Dziennika Gazety Prawnej”. Prezes przypomniał, że branża od lat inwestuje w rozwój infrastruktury i dzięki temu może zagwarantować dostęp do innowacyjnych usług najwyższej jakości.
UPC inwestuje w wartość dla klientów i rozwija sieć salonów

Tomasz Dakowski, członek zarządu i dyrektor sprzedaży otworzył dziś salon przy ul. Targowej 47, na warszawskiej Pradze. Dziś, na coraz bardziej konkurencyjnym rynku, trzeba wyróżnić się oferowaną wartością, a jedną z metod jest z pewnością zapewnianie jak największej dostępności kanałów kontaktu z klientem.
Frans-Willem de Kloet: Witamy w erze wartości

Coraz więcej treści, coraz większa swoboda dostępu i użytkowania – tak opisać można oczekiwania konsumentów usług cyfrowych. Ich apetyt rośnie w miarę jedzenia. Nowi gracze, wykorzystujący nowe media, działający w cyfrowym świecie bez granic, sprawiają, że rynek zmienia się dynamicznie, stając się coraz bardziej konkurencyjny. Konkurencja z kolei wymusza stałe zwiększanie wartości oferowanej klientom. Konsumenci oczekują nie tylko nieograniczonego wyboru treści w najwyższej jakości obrazu i dźwięku, ale i nieograniczonych możliwości dostępu do ulubionych programów. Telewizję można więc dziś oglądać także na smartfonie, tablecie i komputerze. Spełnienie tych oczekiwań wymaga doskonałej jakości sieci szerokopasmowej, ponieważ coraz częściej treści dostarczane są za pomocą dostępu do internetu. Dlatego zasadniczą wartością jaką oferujemy klientom jest nie tylko najwyższej jakości internet szerokopasmowy, ale także możliwość korzystania ze stabilnego łącza Wi-Fi w całym domu
Nowy operator na mapie Rzeszowa. UPC Polska inwestuje w stolicy Podkarpacia

UPC, w ramach strategii powiększania zasięgu swoich usług, startuje z ofertą detaliczną i biznesową w Rzeszowie.
Thinktankcyfrowy.pl – inicjatywa na rzecz cyfryzacji polskiej gospodarki

Dirlango, Facebook, Microsoft, Poczta Polska oraz UPC Polska, pod patronatem Krajowej Izby Gospodarczej, powołują Thinktankcyfrowy.pl (TTCpl) – inicjatywę mającą na celu wspieranie rozwoju innowacyjnych rozwiązań cyfrowych we wszystkich sektorach polskiej gospodarki.
Ramiro Lafarga dla „Rz”: Przyspieszamy tempo inwestycji

- Myślę, że Polska jest otwarta na zagranicznych inwestorów, ale wciąż jest też przestrzeń do poprawy. Mówię to z perspektywy branży kablowej, w której działa tu około 500 operatorów, a dla porównania w Wielkiej Brytanii, większym na rynku – jeden. Uważam, że przyszłość naszego segmentu rynku leży właśnie w konsolidacji. Należy pozwolić różnym graczom rynkowym podążać tą ścieżką – mówi Ramiro Lafarga, prezes UPC Polska w wywiadzie dla „Rzeczpospolitej”.
Wzrost liczby klientów i poprawa wyników w trzecim kwartale dzięki nowej ofercie gigabitowej i kolejnemu przyspieszeniu internetu

Wprowadzenie prędkości gigabitowej wraz z nowymi ofertami dla klientów indywidualnych i biznesowych przyczyniło się do wzrostu liczby klientów oraz poprawy wyników UPC w obu segmentach w III kwartale 2018 roku. Całkowita liczba usług (RGUs) wzrosła o 15 700 w porównaniu
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Liberty Global, właściciel UPC, zainwestował w Polsce ponad 400 milionów euro w rozwój internetu światłowodowego

Jak wynika z raportu firmy konsultingowej OXERA, inwestycje największego międzynarodowego dostawcy usług telewizyjnych i szerokopasmowego internetu przekładają się na korzyści dla milionów użytkowników, biznesu i polskiej gospodarki.
Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2016 roku

UPC Polska zwiększa liczbę klientów usług cyfrowych i zapowiada znaczące inwestycje w rozwój infrastruktury
Frans-Willem de Kloet: Operatorzy sieci kablowych inwestują w innowacje

Operatorzy sieci kablowych dają klientom więcej wartości niż tradycyjni operatorzy i napędzają innowacyjność gospodarki – mówi Frans-Willem de Kloet w wywiadzie opublikowanym dziś w dodatku „Liderzy Innowacji” do „Dziennika Gazety Prawnej”. Prezes przypomniał, że branża od lat inwestuje w rozwój infrastruktury i dzięki temu może zagwarantować dostęp do innowacyjnych usług najwyższej jakości.
UPC inwestuje w wartość dla klientów i rozwija sieć salonów

Tomasz Dakowski, członek zarządu i dyrektor sprzedaży otworzył dziś salon przy ul. Targowej 47, na warszawskiej Pradze. Dziś, na coraz bardziej konkurencyjnym rynku, trzeba wyróżnić się oferowaną wartością, a jedną z metod jest z pewnością zapewnianie jak największej dostępności kanałów kontaktu z klientem.
Frans-Willem de Kloet: Witamy w erze wartości

Coraz więcej treści, coraz większa swoboda dostępu i użytkowania – tak opisać można oczekiwania konsumentów usług cyfrowych. Ich apetyt rośnie w miarę jedzenia. Nowi gracze, wykorzystujący nowe media, działający w cyfrowym świecie bez granic, sprawiają, że rynek zmienia się dynamicznie, stając się coraz bardziej konkurencyjny. Konkurencja z kolei wymusza stałe zwiększanie wartości oferowanej klientom. Konsumenci oczekują nie tylko nieograniczonego wyboru treści w najwyższej jakości obrazu i dźwięku, ale i nieograniczonych możliwości dostępu do ulubionych programów. Telewizję można więc dziś oglądać także na smartfonie, tablecie i komputerze. Spełnienie tych oczekiwań wymaga doskonałej jakości sieci szerokopasmowej, ponieważ coraz częściej treści dostarczane są za pomocą dostępu do internetu. Dlatego zasadniczą wartością jaką oferujemy klientom jest nie tylko najwyższej jakości internet szerokopasmowy, ale także możliwość korzystania ze stabilnego łącza Wi-Fi w całym domu
Nowy operator na mapie Rzeszowa. UPC Polska inwestuje w stolicy Podkarpacia

UPC, w ramach strategii powiększania zasięgu swoich usług, startuje z ofertą detaliczną i biznesową w Rzeszowie.
Thinktankcyfrowy.pl – inicjatywa na rzecz cyfryzacji polskiej gospodarki

Dirlango, Facebook, Microsoft, Poczta Polska oraz UPC Polska, pod patronatem Krajowej Izby Gospodarczej, powołują Thinktankcyfrowy.pl (TTCpl) – inicjatywę mającą na celu wspieranie rozwoju innowacyjnych rozwiązań cyfrowych we wszystkich sektorach polskiej gospodarki.
Ramiro Lafarga dla „Rz”: Przyspieszamy tempo inwestycji

- Myślę, że Polska jest otwarta na zagranicznych inwestorów, ale wciąż jest też przestrzeń do poprawy. Mówię to z perspektywy branży kablowej, w której działa tu około 500 operatorów, a dla porównania w Wielkiej Brytanii, większym na rynku – jeden. Uważam, że przyszłość naszego segmentu rynku leży właśnie w konsolidacji. Należy pozwolić różnym graczom rynkowym podążać tą ścieżką – mówi Ramiro Lafarga, prezes UPC Polska w wywiadzie dla „Rzeczpospolitej”.
1
2
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.