Podstawą sukcesu Twojej firmy w świecie online jest wybór efektywnych metod e-marketingu. Jednym z najbardziej popularnych i wydajnych narzędzi do przeprowadzania kampanii jest Google Ads. Dlaczego cieszy się tak dużą popularnością wśród właścicieli biznesów internetowych?
- Google Ads pozwala na kierowanie reklamy do bardzo konkretnych grup odbiorców. Reklamy mogą docierać do osób wyszukujących w Google wybrane przez Ciebie słowa kluczowe, w różnych lokalizacjach i o zainteresowaniach pasujących do Twojej grupy docelowej.
- Możesz łatwo zarządzać budżetem przeznaczonym na reklamę, dzięki możliwości ustalenia dziennego kosztu reklam i kosztu pojedynczego kliknięcia w link reklamowy.
- Google pozwala na bardzo dokładne sprawdzenie efektywności Twojej kampanii. Za pomocą narzędzia Google Analytics możesz zobaczyć, czy osoby, które kliknęły w reklamę, skorzystały później z Twoich usług. Dzięki tej wiedzy możesz modyfikować kampanie tak, aby przynosiły więcej zysków.
- Możesz wybrać, gdzie wyświetlą się Twoje reklamy w zależności od tego, jaki cel chcesz uzyskać - reklamy pojawią się w sieci wyszukiwania (strona, która pojawia się po wyszukaniu frazy), czy w sieci reklamowej (okienko reklamowe Google pojawiające się na stronach internetowych).
- Jako właściciel sklepu internetowego, możesz szybko zwiększyć sprzedaż konkretnych produktów za pomocą Shopping Ads, pojawiających się w sieci wyszukiwania. Za ich pomocą przekierujesz potencjalnego klienta bezpośrednio do strony produktu, co zwiększa prawdopodobieństwo zakupu.
Jeżeli interesuje Cię temat Google Ads i chciałbyś dowiedzieć się więcej o możliwościach tego narzędzia, zapraszamy do obejrzenia webinaru przygotowanego przez UPC Biznes. Możesz go znaleźć na stronie: https://www.upc.pl/biznes/lp/firma-w-sieci/#section5-outer