W II kw. 2020 r. UPC potwierdziło jakość swojej sieci i pozycję lidera szybkości internetu, zwiększając zaufanie klientów i pozyskując 4 300 nowych abonentów oraz 13 600 subskrypcji cyfrowych. W ujęciu rok do roku, UPC zyskało 26 200 klientów i 80 300 subskrypcji cyfrowych, zwiększając bazę klientów do 1 494 300, a usług cyfrowych do 3 198 200.
Najważniejsze w II kwartale:
- Kontynuacja programu #actingwithcare wspierającego klientów, pracowników i społeczności w czasie pandemii COVID19, zapewniając nieprzerwany dostęp do usług oraz dodatkowe benefity
- Wprowadzenie internetu 1 Gb/s do 3 nowych miast, poszerzając zasięg gigabitowej prędkości do ponad 2,5 miliona gospodarstw domowych w 62 miastach
- Potwierdzenie pozycji najszybszej sieci ogólnopolskiej w I półroczu certyfikatem Ookla Speed Test, rankingiem ogólnym SpeedTest oraz certyfikowanym rankingiem UKE Pro Speed Test
- Wzrost bazy klientów usług komórkowych o 6 000 do 22 200 abonentów
- Nowe innowacje produktowe – rozwiązania Chromecast i Airplay w aplikacji Horizon Go
- Rozszerzenie zasięgu sieci UPC o 20 900 nowych domostw do łącznie 3 583 400 gospodarstw domowych
Pomimo bezprecedensowych wyzwań związanych z COVID19, w II kwartale 2020 roku nadal zdobywaliśmy zaufanie klientów i mocno poprawiliśmy kluczowe wskaźniki biznesowe, co przełożyło się na 2 lata nieprzerwanego wzrostu UPC Polska. Jestem dumny z wyjątkowego zaangażowania zespołu w zapewnienie klientom bezpieczeństwa i najwyższej jakości cyfrowych usług, w tym niezawodnego dostępu do internetu. Nasza sieć stanęła na wysokości zadania w czasie zwiększonego zapotrzebowania, zapewniając klientom najwyższą jakość, co potwierdził tytuł najszybszej sieci ogólnopolskiej UPC w niezależnych rankingach. Będziemy nadal zwiększać zasięg marki UPC, stale podnosząc satysfakcję korzystania z naszych cyfrowych usług milionom obecnych i nowych klientów w całym kraju.
Robert Redeleanu, CEO UPC Poland
Na koniec II kwartału 1 494 300 klientów UPC Polska korzystało z 3 198 200 usług cyfrowych:

#actingwithcare podczas pandemii COVID-19
Internet UPC najszybszy w Polsce
Większe możliwości cyfrowej rozrywki
UPC B2B radzi sobie dobrze w czasie pandemii
Dalszy rozwój zasięgu usług cyfrowych UPC
