Pomimo bezprecedensowych wyzwań, jakie przyniosła ze sobą pandemia, w III kwartale 2020 roku UPC rozpoczęło ekspansję najwyższej klasy usług cyfrowych w nowych lokalizacjach POPC i na nowo zdefiniowało cyfrową rozrywkę, wprowadzając na rynek najbardziej innowacyjny UPC 4K TV BOX. Przyspieszyło to wzrost bazy klientów o 9 200 nowych subskrybentów, do wyniku 1 503 500, a liczba subskrypcji cyfrowych wzrosła o 23 500, osiągając 3 221 700.
NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIA III kwartału 2020
- Ekspansja najwyższej klasy usług cyfrowych UPC: najszybszy internet wśród operatorów ogólnopolskich, cyfrowa rozrywka i usługi mobilne w nowych lokalizacjach objętych sieciami POPC
- Nowy wymiar telewizyjnej rozrywki dzięki wprowadzeniu na rynek najbardziej innowacyjnego, najmniejszego i ekologicznego dekodera UPC 4K TV BOX
- Wzrost bazy usług cyfrowych o 13 200 subskrypcji internetu do poziomu 1 263 400 oraz o 18 500 subskrypcji telewizji do poziomu 1 305 800
- Dalszy wzrost bazy usług mobilnych o 6 100 abonamentów dodanych w III kwartale, co dało wynik 28 300 na koniec września 2020 roku
- Rozszerzenie zasięgu o 22 600 nowych gospodarstw domowych dodanych w III kwartale, do łącznie 3 606 000 gospodarstw domowych w zasięgu sieci UPC
- Wspieranie przedsiębiorców, innowatorów i społeczeństwa dzięki 7. edycji Programu Think Big: Think Digital
III kwartał 2020 roku był kolejnym niezwykłym okresem dla UPC Polska i naszych klientów. Rozpoczęliśmy ekspansję naszych usług w nowych lokalizacjach POPC w całej Polsce i wprowadziliśmy najmniejszy, najbardziej innowacyjny i ekologiczny UPC 4K TV BOX, na nowo definiując cyfrową rozrywkę. Pomimo pandemii przyspieszyliśmy nasz rozwój i nadal zdobywaliśmy zaufanie klientów, przekraczając granicę 1,5 miliona klientów. Jestem dumny z tego, jak zespół UPC realizował swoją misję i dążył do dostarczania naszym klientom najlepszych w swojej klasie usług cyfrowych na polskim rynku.
Robert Redeleanu, CEO UPC Polska
Ekspansja najwyższej klasy usług cyfrowych UPC w nowych lokalizacjach
Nowy UPC 4K TV BOX na nowo redefiniuje telewizyjną rozrywkę
Najszybszy internet i niezawodność sieci budują zaufanie klientów
Wzrost B2B oraz wspieranie firm
Kontynuacja działań #actingwithcare podczas COVID-19
