UPC, obok tysięcy salonów urody i fryzjerskich oraz kilku banków, jest obecnie jedynym operatorem telekomunikacyjnym w Polsce, którego obecni i potencjalni klienci mogą umawiać wizyty za pośrednictwem Booksy, największej platformy rezerwacji dostępnej w aplikacji mobilnej i na stronie internetowej. Dzięki tej szybkiej i wygodnej opcji będzie można umówić spotkanie w wybranym terminie we wszystkich salonach sprzedaży UPC w całej Polsce. Dodatkowo, na początek w Warszawie, poprzez aplikację Booksy będzie można również umówić spotkanie z mobilnym doradcą UPC w dogodnym dla siebie miejscu i czasie.
Komfort i bezpieczeństwo klientów, szczególnie w dobie pandemii, są naszym priorytetem, dlatego konsekwentnie pracujemy nad tym, aby kontakt z nami był dla nich jeszcze wygodniejszy. To jeden z elementów naszego zaangażowania w stałe podnoszenie satysfakcji klientów, wpływający również na wzrost ich zaufania do marki UPC. Możliwość rezerwacji wizyt w salonach sprzedaży czy umawiania wizyty w domu poprzez Booksy, globalnego lidera systemów umawiania wizyt, to kolejny krok na tej drodze, obok innych, cyfrowych usprawnień wprowadzanych w naszych kanałach sprzedaży i obsługi. Jestem przekonany, że prostota i dostępność tego rozwiązania dodatkowo podniosą zadowolenie naszych klientów z interakcji z nami.
Przemysław Żur, wiceprezes ds. sprzedaży i obsługi klienta w UPC
Od początku pandemii obserwujemy coraz większe zainteresowanie rezerwacjami online, przede wszystkim w celu usprawnienia procesu obsługi klienta oraz zniwelowania ryzyka pojawienia się kolejek w placówkach stacjonarnych. Cieszymy się, że kolejna firma obdarzyła nas swoim zaufaniem i że łącząc siły, możemy wspólnie z UPC zapewniać klientom komfort, poczucie bezpieczeństwa oraz oszczędność czasu. Wszystkie te czynniki są teraz niezwykle ważne, a nasza współpraca gwarantuje je konsumentom 24/7.
Łukasz Szymak, Country Manager Booksy Polska