Przedsiębiorcy z firmy BillTech - zwycięzcy zeszłorocznej edycji programu Think Big w kategorii Think Digital, są bohaterami najnowszej kampanii UPC Biznes. Głównym hasłem kampanii jest „Masz firmę? Poznaj przepis na sukces online”, a UPC Biznes promuje w niej swoje usługi i produkty pomagające przedsiębiorcom w odkrywaniu możliwości cyfrowego świata, w tym wysokie prędkości niezawodnego internetu oraz darmowe materiały szkoleniowe, m.in. o prowadzeniu działań e-commerce.
UPC Biznes wspiera przedsiębiorców, oferując im nie tylko dostęp do wysokiej jakości cyfrowych usług, ale także pomagając im uwolnić potencjał rozwiązań online dla rozwoju ich biznesu. Organizowany od ponad 7 lat program Think Big to jeden z elementów naszego wsparcia dla innowacyjnych przedsiębiorców i firm, dlatego cieszy nas sukces BillTech i wierzymy, że może być on inspiracją dla innych firm, niezależnie od tego, czy są bardzo zaawansowane technologicznie, czy dopiero rozpoczynają swoją przygodę w cyfrowym świecie.
Ildiko Bodon, VP B2B w UPC Polska

To dla nas nowa i ciekawa przygoda. Możemy się sprawdzić w nowych rolach, ale także dotrzeć do potencjalnych klientów dzięki kanałom komunikacji UPC Biznes. Claim kampanii „Poznaj przepis na sukces online” jest bardzo bliski idei programu Think Big, a także nam, jako przedsiębiorcom rozwijającym się w oparciu o nowe technologie. Jestem przekonany, że wiele polskich firm może dzięki rozwojowi w obszarze online osiągnąć jeszcze więcej.
Jędrzej Małolepszy, Co-founder w BillTech Group