UPC Polska, będące częścią Liberty Global, jednego z największych światowych dostawców usług telewizyjnych i światłowodowych, wspierało klientów w trakcie pandemii Covid-19, stale zwiększając średnią prędkość internetu, podnosząc upload oraz poszerzając zasięg sieci 1 Gb/s. Pierwsze trzy miesiące 2021 to 11. z rzędu kwartał wzrostu UPC – z bazą klientów powiększoną o 5 600 do 1 530 600 i subskrypcji usług cyfrowych o 9 200 do 3 276 700.
Pierwszy kwartał 2021 roku pokazuje, jak ważną rolę w czasie pandemii pełnią usługi UPC w życiu naszych klientów, którzy dzięki dostępowi do internetu mają możliwości zdalnej pracy, nauki oraz rozrywki. Niezależnie, czy mówimy o zwiększonej prędkości wysyłania danych, nowej aplikacji UPC TV GO czy poszerzaniu zasięgu gigabitowego internetu, wszystkie nasze innowacyjne rozwiązania mają istotny wpływ na życie klientów. Dumny z wyników zespołu UPC w pierwszym kwartale 2021 roku, jestem przekonany, że będziemy dokładać wszelkich starań, by dalej się rozwijać, poszerzając zasięg naszych usług, wspierając walkę z wykluczeniem cyfrowym i wyrównując szanse społeczne w całym kraju.
Robert Redeleanu, CEO UPC Polska
Innowacje UPC poprawiają jakość i satysfakcję klientów
Ekspansja internetu gigabitowego
Dalszy wzrost zaufania klientów
#actingwithcare
