UPC, najszybszy i najbardziej rekomendowany w Polsce dostawca szerokopasmowego internetu i rozrywki telewizyjnej, przyspieszył w 2021 roku wzrost we wszystkich obszarach, osiągając najlepszy roczny wynik biznesowy w historii. Na koniec 4 kwartału 2021 roku UPC posiadało 1 569 400 klientów, którzy korzystali z 3 346 300 usług cyfrowych. Przychody firmy wzrosły o 3,5 proc.
2021 był naszym najlepszym rokiem pod względem wyników biznesowych, potwierdzając koncentrację UPC na klientach i skuteczność naszej długoterminowej strategii wzrostu. Skupiliśmy się na tym, co najważniejsze - byciu blisko klientów i zapewnianiu im jakości i doświadczeń najbardziej polecanej marki. Zaowocowało to zdobyciem zaufania 44 tys. nowych klientów i najwyższym przyrostem bazy od lat. Ponownie potwierdziliśmy wiodącą pozycję UPC na rynku pod względem szybkości internetu, innowacyjności i satysfakcji klientów. Poczyniliśmy również znaczne postępy w zakresie rozwoju usług FMC, transformacji cyfrowej, B2B oraz ekspansji usług na sieciach POPC. Dzięki silnym fundamentom, utorowaliśmy drogę do realizacji kolejnego ambitnego celu, jakim jest budowa pozycji ogólnokrajowego czempiona FMC, by dalej rozwijać nasze usługi, społeczeństwo gigabitowe i gospodarkę cyfrową Polski.
Robert Redeleanu, CEO UPC Polska
UPC redefiniuje doświadczenie klienta i potwierdza pozycję lidera w dziedzinie internetu
Najwyższej jakości treści, w tym Viaplay, dostępne zawsze i wszędzie
Cyfrowa transformacja w obsłudze klienta
Dwucyfrowy wzrost B2B
Postępy w zakresie FMC i podwojenie bazy mobilnej
Kontynuacja inwestycji w infrastrukturę i ekspansja na obszarach wiejskich
