W środę na konferencji prasowej zaprezentowaliśmy naszą nową, wspólną ofertę UPC i Play – nawet 2 lata za darmo, a dzisiaj zaś rusza nowa kampania, która ma pokazać wszystkim klientom najważniejsze nowości, które zostały przygotowane.
Już od połowy maja mogliście zaobserwować w wielu polskich miastach tajemnicze billboardy, na których łączyły się dwa kolory. Towarzyszyły im między innymi hasła WIĘCEJ, LEPIEJ, SZYBCIEJ czy IDEALNE POŁĄCZENIE ISTNIEJE, a w wybranych miastach z hasłami nawiązującymi do ich specyfiki, na przykład w Warszawie: RUCH BĘDZIE JAK NA MARSZAŁKOWSKIEJ.

To oczywiście akcja zapowiadająca nową kampanię, a kolory tworzyły gradient łączący barwy PLAY i UPC
Już od dzisiaj, 27 maja, startuje kampania promująca pierwszą wspólną ofertę UPC i Play. Możemy zobaczyć spot wizerunkowy, w którym występują gwiazdy kampanii: Magdalena Cielecka, Anna Mucha, Kuba Wojewódzki, Michał Żebrowski oraz Dawid Kwiatkowski.
Zobaczycie dużo koloru, ale ważne jest też co usłyszycie 😀 A w nowej kampanii mówiącej o PIERWSZEJ WSPÓLNEJ ofercie będzie to utwór Be The One wykonywany przez Dua Lipę. Zobaczcie i usłyszcie sami:
Jednocześnie również od dzisiaj możecie zobaczyć spoty promujące ofertę dla klientów indywidualnych z Magdaleną Cielecką oraz wideo towarzyszące ofercie usług dla domu.
Natomiast od 3 czerwca ruszy kolejna odsłona kampanii dla klientów biznesowych z Kubą Wojewódzkim.
Klienci Play doskonale powinni już znać Doradcę Play dla Domu, czyli eksperta w dziedzinie nowych technologii, który pojawia się w materiałach Play od września ubiegłego roku. W tej kampanii dołącza do niego nowy bohater – Sprzedawca usług Play i UPC, który został gospodarzem salonu w nowych reklamach.
I oczywiście nie zabraknie naszego, uwielbianego przez wielu UPCeusza! Będzie latał zostawiając za sobą ślad internetu światłowodowego i cyfrowej rozrywki.

Również salony UPC i Play przejdą delikatną metamorfozę łącząc dobrze znane kolory:

Ale najnowsza kampania to nie tylko spoty telewizyjne czy kinowe – nowe kreacje przygotowane przez dział marketingu będziecie mogli zobaczyć na przykład w internecie a także jako reklamy zewnętrzne:

Za koncept kreatywny i ATL odpowiada agencja Grandes Kochonos, za BTL i Digital agencja Plej, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.