Wprowadzenie nowej oferty Happy Home, z internetem do 500 Mb/s i nowym pozycjonowaniem marki, oraz dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci internetowej, zwiększyły atrakcyjność i zasięg oferty UPC na rynku w trzecim kwartale 2017. Przyczyniło się to do wzrostu liczby usług cyfrowych do 2 958 300 RGU*, co oznacza 33 300 więcej niż przed rokiem.
Istotne wydarzenia III kwartału 2017 r:
Wprowadzenie nowej prędkości internetu do 500 Mb/s z nowoczesnym modemem ConnectBox
Wzrost liczby klientów telewizji Horizon z usługą Replay TV do rekordowych 420 tys. użytkowników
Wprowadzenie nowej oferty dla klientów biznesowych – SOHO
Kolejne 40 tys. nowych mieszkań w zasięgu superszybkiej sieci UPC – kontynuacja inwestycji w budowę sieci opartej na światłowodach w ramach programu budowy GIGAsieci przyszłości, w ramach którego w latach 2013-2017 Liberty Global i UPC Polska zainwestowały w Polsce około 1 mld zł.

Wraz ze startem kampanii Happy Home i nowym pozycjonowaniem naszej marki „Radość z każdej chwili”, zaoferowaliśmy naszym klientom jeszcze szybszy internet i zupełnie nowe doświadczenie niezawodnego domowego Wi-Fi wraz z cieszącą się coraz większą popularnością telewizją nowej generacji Horizon, z której korzysta już ponad 40 proc. naszych klientów. Dzięki dalszym inwestycjom w rozwój, docieramy z naszą ofertą najszybszego internetu i telewizji już do blisko 3,3 mln gospodarstw domowych, a prowadzone od wielu lat inwestycje w rozwój sieci opartej na światłowodach przyczyniają się do rozwoju gospodarki cyfrowej i nowoczesnego społeczeństwa.
Frans-Willem de Kloet, Prezes Zarządu UPC Polska
Na koniec III kwartału 2017 r. 1 426 400 klientów UPC Polska korzystało z 2 958 300 usług (RGU)
