UPC Polska wprowadza kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest już prosty moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Pracownicy firmy błyskawicznie oddzwaniają do klientów, którzy pozostawili swój numer telefonu na portalu. Narzędzie dostarczył CallPage – zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw.
Niezmiernie nas cieszy, że zadeklarowane po zwycięstwie w programie Think Big zaproszenie do współpracy, przełożyło się na realny, biznesowy projekt. Nasze narzędzie zwiększa konwersję na stronie nawet o 75%, pomaga w domykaniu sprzedaży i zwiększa satysfakcję klientów, którzy dzięki widgetowi mogą szybko i wygodnie skontaktować się z firmą. Wierzę, że UPC szybko odczuje pozytywne następstwa rozwiązania CallPage.
Ross Knap, CEO CallPage.
Dbamy o pozytywne doświadczenia klientów na każdym poziomie naszej działalności. Chcemy, żeby byli zadowoleni z kontaktu z konsultantami, a finalnie z oferowanych usług. CallPage to gotowe rozwiązanie służące naszym klientom, ale też wspierające sprzedaż. Dlatego zdecydowaliśmy o jego wprowadzeniu na stronie internetowej
Agnieszka Zawistowska, Dyrektor UPC Biznes
