UPC Polska kontynuuje inwestycje w zwiększanie zasięgu, dostarczając klientom więcej wartości i zwiększając w ciągu trzeciego kwartału 2016 r. liczbę klientów usług cyfrowych
- Zasięg sieci UPC Polska osiągnął w ciągu kwartału poziom 3 095 200 gospodarstw domowych, co oznacza wzrost o 35 900 gospodarstw w porównaniu do poprzedniego kwartału.
- Liczba sprzedanych usług (RGU) telewizji, internetu i telefonii wzrosła w ciągu kwartału o 24 300
- Wprowadzenie oferty z superszybkim modemem Wi-Fi Connect Box
- Dostawca Nr 1 w rankingu szybkości internetu portalu Speetest.pl
- Rozszerzenie zasięgu Internetu dla Małych Firm od UPC Biznes o szybkości do 600 Mb/s do 30 miast

W trzecim kwartale kontynuowaliśmy nasze inwestycje w rozwój innowacyjnej infrastruktury i najnowocześniejszych usług, co pozwoliło nam na zwiększenie konkurencyjności na rynku w oparciu o wartości, które oferujemy naszym klientom. Dzisiaj UPC Polska oferuje dostęp do najszybszej usługi internetu na rynku, a dzięki modemowi Wi-Fi Connect Box zapewnia także najwyższą jakość internetu UPC w domu. Wszyscy użytkownicy Telewizji Cyfrowej UPC mogą korzystać z coraz większej liczby kanałów HD i wysokiej jakości oferty na żądanie. Nasze wysiłki skutkują coraz większą liczbą użytkowników usług cyfrowych
O UPC Polska
UPC Polska jest wiodącym operatorem sieci kablowej i dostawcą usług komunikacyjnych i rozrywki dla konsumentów i firm w całej Polsce. Na dzień 30 września 2016, w zasięgu hybrydowej światłowodowo-koncentrycznej sieci UPC było 3,1 mln gospodarstw domowych w ponad 150 miastach, włącznie z Warszawą, Krakowem i Katowicami. Na koniec trzeciego kwartału 2016 r. UPC Polska dostarczała 2,9 mln usług do 1,4 mln unikalnych klientów, w tym 1,2 mln usług telewizyjnych, 1,1 mln. usług szerokopasmowego Internetu i 632 tys. usługi telefonii stacjonarnej. Spółka posiada w ofercie usługę Horizon TV – platformę telewizji następnej generacji, która na dzień 30 września 2016 r. miała 230 tys. abonentów, a także zapewnia klientom dostęp do około 700 tys. punktów dostępu do sieci Wi-Fi w ramach całej sieci. Ponadto UPC Polska oferuje szeroki zakres usług telewizyjnych, telefonicznych, dostępu do Internetu oraz przesyłu danych dla firm prowadzących działalność w obszarach objętych siecią usług Spółki.
O Liberty Global
Liberty Global to największy na świecie międzynarodowy operator usług telewizji kablowej i szerokopasmowego Internetu, działający w ponad 30 krajach Europy, Ameryki Południowej i Karaibów. Liberty Global inwestuje w infrastrukturę, która pozwala klientom grupy w pełni korzystać z najnowocześniejszych rozwiązań rewolucji cyfrowej. Skala działalności i zaangażowanie firmy w rozwój innowacji sprawia, że Liberty Global opracowuje najnowocześniejsze i cieszące się popularnością produkty dostarczane za pomocą sieci następnej generacji łączących 29 mln naszych klientów korzystających z ponad 60 mln usług telewizji, Internetu i telefonii. Ponadto Liberty Global obsługuje ponad 10 mln abonentów usług mobilnych i oferuje usługi WiFi w siedmiu milionach punktów dostępowych.
Działalność Liberty Global prowadzona jest w formie dwóch spółek akcyjnych – Liberty Global Group (notowana na NASDAQ jako: LBTYA, LBTYB oraz LBTYK) obejmującej rynki europejskie oraz LiLAC Group (notowana na NASDAQ jako: LILA oraz LILAK, OTC Link: LILAB), w skład której wchodzą rynki Ameryki Południowej i Karaibów.
Liberty Global Group prowadzi działalność w 12 państwach europejskich pod markami: Virgin Media, Ziggo, Unitymedia, Telenet oraz UPC. LiLAC Group działa w ponad 20 krajach Ameryki Południowej i Karaibów pod markami: VTR, Flow, Liberty, Mas Movil i BTC. Ponadto LiLAC Group jest operatorem podmorskiej sieci światłowodowej w całym regionie docierającej do ponad 30 rynków.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.libertyglobal.com, a najnowsze doniesienia z Liberty Global można śledzić na profilach Twitter, LinkedIn, Facebook oraz Instagram.