Tomasz Dakowski, członek zarządu i dyrektor sprzedaży otworzył dziś salon przy ul. Targowej 47, na warszawskiej Pradze. Dziś, na coraz bardziej konkurencyjnym rynku, trzeba wyróżnić się oferowaną wartością, a jedną z metod jest z pewnością zapewnianie jak największej dostępności kanałów kontaktu z klientem.
Dostawca, który myśli o kliencie, musi się wyróżniać jakością usług i obsługi klienta. A to znaczy także, że trzeba być jak najbliżej klienta i wykorzystać wszystkie dostępne kanały kontaktu z nim – dać mu je na wyciągnięcie ręki. Tylko tak można zaoferować większą wartość i wyróżnić się na rynku. Dlatego – dzięki wysiłkowi całego zespołu sprzedaży – UPC Polska rozwija sieć punktów i salonów. W zeszłym tygodniu Tomasz Dakowski, członek zarządu i dyrektor sprzedaży otworzył salon przy ul. Targowej 47, na warszawskiej Pradze. To już 66. takie miejsce na mapie UPC. Przy okazji rozmawiał z agencją informacyjną Newseria na temat wartości oferowanej klientom przez UPC i planów w zakresie rozwoju sieci sprzedaży: „Na polskim rynku telekomunikacyjnym mamy do czynienia z sytuacją, w której różnice między kanałami sprzedaży zacierają się. Klient wybiera usługi po wcześniejszej analizie oferty przez internet, albo najpierw odwiedza salony, ogląda produkt, wybiera ofertę, a następnie dokonuje zakupu przez telefon czy na stronie internetowej – tłumaczył. „W ciągu najbliższych dwóch lat uruchomimy 20 nowych salonów. Jest to związane z rozwojem terytorialnym naszych usług. Otwieramy zasięg w nowych miastach, dlatego istotnym elementem jest pojawienie się salonu obsługi i sprzedaży” – zaznaczał.