Coraz więcej treści, coraz większa swoboda dostępu i użytkowania – tak opisać można oczekiwania konsumentów usług cyfrowych. Ich apetyt rośnie w miarę jedzenia. Nowi gracze, wykorzystujący nowe media, działający w cyfrowym świecie bez granic, sprawiają, że rynek zmienia się dynamicznie, stając się coraz bardziej konkurencyjny. Konkurencja z kolei wymusza stałe zwiększanie wartości oferowanej klientom. Konsumenci oczekują nie tylko nieograniczonego wyboru treści w najwyższej jakości obrazu i dźwięku, ale i nieograniczonych możliwości dostępu do ulubionych programów. Telewizję można więc dziś oglądać także na smartfonie, tablecie i komputerze. Spełnienie tych oczekiwań wymaga doskonałej jakości sieci szerokopasmowej, ponieważ coraz częściej treści dostarczane są za pomocą dostępu do internetu. Dlatego zasadniczą wartością jaką oferujemy klientom jest nie tylko najwyższej jakości internet szerokopasmowy, ale także możliwość korzystania ze stabilnego łącza Wi-Fi w całym domu

Frans-Willem de Kloet, prezes UPC Polska