Warszawa, 10 maja 2016 r.; UPC Polska, lider innowacyjnych usług cyfrowych w Polsce: telewizji kablowej, szerokopasmowego Internetu i telefonii, na koniec marca 2016 r. posiadał 1 437 200 klientów korzystających z 2 871 900 usług (RGU*).
- Nominacja Fransa-Willema de Kloet na stanowisko Prezesa Zarządu UPC Polska;
- Liczba sprzedanych usług telewizji kablowej, Internetu szerokopasmowego i telefonii (RGU) wzrosła o 24 200;
- Więcej atrakcyjnych treści za sprawą włączenia do oferty telewizyjnej kanałów Eleven i Eleven Sports;
- Usługa Horizon Go zdobywcą nagrody Złotej Anteny przyznanej przez Świat Telekomunikacji w kategorii produkt roku;
- Usługi Internetu UPC otrzymały Certyfikat Bezpiecznego Internetu przyznany przez Urząd Komunikacji Elektronicznej;
- Ogłoszenie zwycięzców III edycji programu dla przedsiębiorców Think Big.
Rośnie popyt na usługi cyfrowe UPC
UPC Polska inwestuje w cyfrową rozrywkę i interaktywność
Cieszę się, że dołączyłem do zespołu UPC Polska i mogę poprowadzić firmę przez kolejny etap jej dynamicznego wzrostu. W erze konwergencji i rosnącej konkurencji międzysektorowej operatorzy muszą skupiać się na stałym podnoszeniu jakości i atrakcyjności świadczonych usług oraz zwiększaniu jakości obsługi klienta czyli tego, co określamy mianem „customer experience”. Dzięki wzbogaceniu naszej oferty w pierwszym kwartale br. UPC Polska utrzymała pozycję lidera w obszarze innowacji produktowych i po raz kolejny udowodniła, że najważniejsza jest dla nas satysfakcja klientów
– powiedział Frans-Willem de Kloet, Prezes Zarządu UPC Polska.
UPC Biznes organizując program Think Big, wspiera przedsiębiorczość i rozwój gospodarki cyfrowej
UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec pierwszego kwartału 2016 r. z usług UPC Polska korzystało 1 437 200 abonentów, w tym 970 000 z telewizji cyfrowej, 232 100 z telewizji analogowej, 1 064 900 z szerokopasmowego internetu i 605 000 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,9 mln gospodarstw domowych, w ponad 150 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl
Liberty Global jest największym międzynarodowym operatorem telewizji kablowej, obecnym w 14 krajach. Liberty Global łączy ludzi z cyfrowym światem, umożliwiając im odkrywanie jego nieograniczonych możliwości. Usługi Libery Global, wyznaczająca rynkowe trendy, są świadczone dzięki sieciom nowej generacji oraz innowacyjnym platformom technologicznym, które łączą ponad 27 mln klientów, korzystających z 57 mln usług: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii (dane na 31 marca 2016 r.). Dodatkowo, na koniec marca 2016 r. roku Liberty Global obsługiwało 7 milionów klientów usług mobilnych oraz oferowało usługi WiFi w sześciu milionach miejsc dostępu.
Firmy Liberty Global działają w ramach dwóch Grup, notowanych na giełdzie: Liberty Global Group (NASDAQ: LBTYA, LBTYB i LBTYK), która przede wszystkim obejmuje działalność w Europie oraz LiLAC Group (Nasdaq: LILA i LILAK, OTC Link: LILAB), która obejmuje działalność w Ameryce Łacińskiej i na Karaibach.
Marki konsumenckie, należące do Liberty Global to Virgin Media, Ziggo, Unitymedia, Telenet, UPC, VTR i Liberty. Działalność operacyjna obejmuje również Liberty Global Business Services oraz fundusz inwestycyjny Liberty Global Ventures. Więcej informacji na www.libertyglobal.com.